Evet girer girmez patlar, sabah saatlerinde düzeliyor. Hala yaptıkları şey tam bitmiş değil bana göre. İos 14 güncellenmesi Facebooku çok zorladı maddi anlamda da diğer anlamda da. Düzelecektir. Şubat sonuna kadar devam eder bu.
Umarım hocam. Yani stabil olarak reklam çıkılmıyor. "Stabil" çıkabilen olduğuna da inanmıyorum şahsen.
Eski aktif hesaplarda bile çerezlememe rağmen devredışı sorunu yaşıyorum. BM üzerinden de işkence geliyor çünkü stabil bir durum yok.
Canlı destek özelliği açık olan birisi bu sorunları sorabilirse çok iyi olur diye düşünüyorum.