Evet reddit ve rusları sürekli takipdeyim. Aynı sorunlar onlarda da mevcut. Ödeyerek bile stabil bir olay yok. İşin garibi bununla alakalı herhangi bir açıklamada yok. El mahkum bekliyoruz bakalım
KART ekedğim an bende kısıt yiom varmı sorunu çözen ?