Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam çıkan var orası ayrı bir konu ama, geçen ödeyerek çıkarken ödediğim anda devre dışı aldığım hesap vardı. Yani algoritma saçma sapan bir şekilde çalışıyor dediğiniz gibi stabil değil. Spamdan koruyacağız diye zaten batırdılar. Bir de İos 14 güncellemesi gelince iyice sarpa sardı. Yabancı kaynaklardan haberlere bakarsanız olayı daha net görürsünüz hocam olay ciddi yani
hocam pekı degerlendırme suresınde sorun yasayan gordunuz mu? reklamın degerlendırme suresı 1 gunu gecıyor