• 31-10-2019, 02:19:36
    #1
    1 tanesi 200 binlik sayfayı yazın yayından kaldırılınca adeta içime öküz oturmuştu.İtiraz ettim ve geri açtılar.
    2. sayfamı ise geçenlerde yayından kaldırıldı. 33 binlik diye pek sallamıyordum itiraz ettim açılmadı.Bende şu bağlantından; https://www.facebook.com/help/contact/164405897002583

    tekrar itiraz ettim ve açıldı.Her sayfada belki işlemiyordur ama bu iki sayfamda sponsor bastıydım belki onunda bir etkisi vardır, kesin bir şey söylemeyeyim.Yine de deneyin bir şey kaybetmezsiniz.Sayfası tekrar açılanlar konuya yazarlarsa sevinirim.

    3. sayfama ise sponsor basmadım ve tekrar aynı linkten itirazda bulundum, bekliyorum gelişmeleri yazacağım.

    Not:Yayından kalkan sayfaları ücretli açan arkadaşlara hiç bir lafım yok.Onlarınki de sonuçta bir uğraş, sadece ben deneyimlerimi paylaşıyorum.Hatta belki benim bile onlara işim düşebilirNotu ekleme sebebim, ücretli bir işi ücretsiz paylaştığım için forumdan bir arkadaşın cırlamasıydı


    Edit: 3. sayfayı da açtırdım hollleyy
  • 31-10-2019, 02:24:08
    #2
    Her şey para değil. Yardımlaşmak da lazım. Bilgi için teşekkürler.
  • 31-10-2019, 02:27:10
    #3
    Sosyal medya hesapları genelde para ile açılıyor. Böyle bir zamanda bilginizi paylaştığınız için teşekkür ederim.
  • 31-10-2019, 02:42:03
    #4
    2 adet kapanan hesaplarım için verdiğiniz link üzerinden başvuracağım umarım iyi sonuçlar alırım Bilgi için teşekkürler
  • 01-11-2019, 03:23:26
    #5
    Geçen hafta sayfalarım kapanmıştı itiraz ettim ve silindi. İtiraz'a cevap bile gelmedi. Facebook artık eskisi gibi değil açıklama bile yapmıyorlar. Link, video paylaşmadığım sayfalarımı ihlal diye kapatıp sildiler. Destek ile konuştuğumuzda bize dedikleri şey bunun için bizlere yazmayınız yoksa hesabınız engellenecektir dediler. Facebook bizim için bitti artık sizlerde uzak durun.
  • 01-11-2019, 03:25:56
    #6
    GencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta sayfalarım kapanmıştı itiraz ettim ve silindi. İtiraz'a cevap bile gelmedi. Facebook artık eskisi gibi değil açıklama bile yapmıyorlar. Link, video paylaşmadığım sayfalarımı ihlal diye kapatıp sildiler. Destek ile konuştuğumuzda bize dedikleri şey bunun için bizlere yazmayınız yoksa hesabınız engellenecektir dediler. Facebook bizim için bitti artık sizlerde uzak durun.
    sponsor bastımıydınız hocam sayfalara ? batıl inanç olabilir ama ben tekrar açılmasında etkisi olduğunu düşünüyorum. Sponsorsuz sayfamdan hala bir aksiyon alamadım.
  • 01-11-2019, 03:31:54
    #7
    uRaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sponsor bastımıydınız hocam sayfalara ? batıl inanç olabilir ama ben tekrar açılmasında etkisi olduğunu düşünüyorum. Sponsorsuz sayfamdan hala bir aksiyon alamadım.
    Sayfaların hepsi sponsor ile kasıldı hocam. Son 7 yılda facebook'a harcadığımız sponsor parası 174.000 TL'i geçmişti. Hata pay'ının olduğunu kendileri kabul ediyor sayfalar kapanırken. Bunun için zaten gerekli şikayetlerde yapılacak çünkü facebook bu konuda business olarak yetersiz. Müşteri hizmetleri diye birşey koymuşlar hiç birşey bildikleri malesef yok. Hiç bir açıklama yapılmadan ve itirazlarımıza dönüş bile yapılmadan sildiler sayfaları. Bağlı olduğum ajans firması facebook'dan çekilceklerini söylediler zaten. Facebook'un kendisinin bile kabul ettiği robot algoritması devri bitmelidir yoksa çok mağduriyet yaratacaktır. Hata pay'ı olan bir sisteme güvenilmesi doğru birşey değil böyle mağduriyetler çıkarıyor.
  • 01-11-2019, 03:41:30
    #8
    GencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfaların hepsi sponsor ile kasıldı hocam. Son 7 yılda facebook'a harcadığımız sponsor parası 174.000 TL'i geçmişti. Hata pay'ının olduğunu kendileri kabul ediyor sayfalar kapanırken. Bunun için zaten gerekli şikayetlerde yapılacak çünkü facebook bu konuda business olarak yetersiz. Müşteri hizmetleri diye birşey koymuşlar hiç birşey bildikleri malesef yok. Hiç bir açıklama yapılmadan ve itirazlarımıza dönüş bile yapılmadan sildiler sayfaları. Bağlı olduğum ajans firması facebook'dan çekilceklerini söylediler zaten. Facebook'un kendisinin bile kabul ettiği robot algoritması devri bitmelidir yoksa çok mağduriyet yaratacaktır. Hata pay'ı olan bir sisteme güvenilmesi doğru birşey değil böyle mağduriyetler çıkarıyor.
    ne geldiyse başımıza o lanet algoritmalardan oldu hocam.Dediğinize katılıyorum müşteri hizmetleri yetersiz.Belki sen ben daha çok bilgi sahibiyiz.Geçen yıl bazıları ilgileniyordu sorunla şimdiki çalışanlar sadece reklamla ilgili destek veriyoruz diyor.E kardeşim reklam hesabımı bile kapattı facebook.Neyine destek vereceksin bari onu aç o da yok bakmıyoruz diyorlar Böyle eskiden sponsora para ayırayım, sayfalarım büyüsün bende kazanayım facebookta kazansın mantığım vardı ama inan şimdi 3 lira bile atasım yok.Dediğiniz gibi sponsorla kasılan sayfanın bile kapanmayacağı garantisi yok.Ayrıyetten maliyetler bile yükseldi
  • 01-11-2019, 03:44:37
    #9
    uRaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne geldiyse başımıza o lanet algoritmalardan oldu hocam.Dediğinize katılıyorum müşteri hizmetleri yetersiz.Belki sen ben daha çok bilgi sahibiyiz.Geçen yıl bazıları ilgileniyordu sorunla şimdiki çalışanlar sadece reklamla ilgili destek veriyoruz diyor.E kardeşim reklam hesabımı bile kapattı facebook.Neyine destek vereceksin bari onu aç o da yok bakmıyoruz diyorlar Böyle eskiden sponsora para ayırayım, sayfalarım büyüsün bende kazanayım facebookta kazansın mantığım vardı ama inan şimdi 3 lira bile atasım yok.Dediğiniz gibi sponsorla kasılan sayfanın bile kapanmayacağı garantisi yok.Ayrıyetten maliyetler bile yükseldi
    Bu gidişle daha çok yatırımcı ararlar ama kimse yanaşmaz faceye artık. Dediğin gibi eskiden faceye sponsor basarken hiç kuşkumuz yoktu bizde kazanıyoruz onlarda diyorduk ama şimdik sadece onlar kazanıyor biz batıyoruz