ne geldiyse başımıza o lanet algoritmalardan oldu hocam.Dediğinize katılıyorum müşteri hizmetleri yetersiz.Belki sen ben daha çok bilgi sahibiyiz.Geçen yıl bazıları ilgileniyordu sorunla şimdiki çalışanlar sadece reklamla ilgili destek veriyoruz diyor.E kardeşim reklam hesabımı bile kapattı facebook.Neyine destek vereceksin bari onu aç o da yok bakmıyoruz diyorlar

Böyle eskiden sponsora para ayırayım, sayfalarım büyüsün bende kazanayım facebookta kazansın mantığım vardı ama inan şimdi 3 lira bile atasım yok.Dediğiniz gibi sponsorla kasılan sayfanın bile kapanmayacağı garantisi yok.Ayrıyetten maliyetler bile yükseldi
Bu gidişle daha çok yatırımcı ararlar ama kimse yanaşmaz faceye artık. Dediğin gibi eskiden faceye sponsor basarken hiç kuşkumuz yoktu bizde kazanıyoruz onlarda diyorduk ama şimdik sadece onlar kazanıyor biz batıyoruz