Sayfaların hepsi sponsor ile kasıldı hocam. Son 7 yılda facebook'a harcadığımız sponsor parası 174.000 TL'i geçmişti. Hata pay'ının olduğunu kendileri kabul ediyor sayfalar kapanırken. Bunun için zaten gerekli şikayetlerde yapılacak çünkü facebook bu konuda business olarak yetersiz. Müşteri hizmetleri diye birşey koymuşlar hiç birşey bildikleri malesef yok. Hiç bir açıklama yapılmadan ve itirazlarımıza dönüş bile yapılmadan sildiler sayfaları. Bağlı olduğum ajans firması facebook'dan çekilceklerini söylediler zaten. Facebook'un kendisinin bile kabul ettiği robot algoritması devri bitmelidir yoksa çok mağduriyet yaratacaktır. Hata pay'ı olan bir sisteme güvenilmesi doğru birşey değil böyle mağduriyetler çıkarıyor.
ne geldiyse başımıza o lanet algoritmalardan oldu hocam.Dediğinize katılıyorum müşteri hizmetleri yetersiz.Belki sen ben daha çok bilgi sahibiyiz.Geçen yıl bazıları ilgileniyordu sorunla şimdiki çalışanlar sadece reklamla ilgili destek veriyoruz diyor.E kardeşim reklam hesabımı bile kapattı facebook.Neyine destek vereceksin bari onu aç o da yok bakmıyoruz diyorlar

Böyle eskiden sponsora para ayırayım, sayfalarım büyüsün bende kazanayım facebookta kazansın mantığım vardı ama inan şimdi 3 lira bile atasım yok.Dediğiniz gibi sponsorla kasılan sayfanın bile kapanmayacağı garantisi yok.Ayrıyetten maliyetler bile yükseldi