Geçen hafta sayfalarım kapanmıştı itiraz ettim ve silindi. İtiraz'a cevap bile gelmedi. Facebook artık eskisi gibi değil açıklama bile yapmıyorlar. Link, video paylaşmadığım sayfalarımı ihlal diye kapatıp sildiler. Destek ile konuştuğumuzda bize dedikleri şey bunun için bizlere yazmayınız yoksa hesabınız engellenecektir dediler. Facebook bizim için bitti artık sizlerde uzak durun.
sponsor bastımıydınız hocam sayfalara ? batıl inanç olabilir ama ben tekrar açılmasında etkisi olduğunu düşünüyorum. Sponsorsuz sayfamdan hala bir aksiyon alamadım.