sponsor bastımıydınız hocam sayfalara ? batıl inanç olabilir ama ben tekrar açılmasında etkisi olduğunu düşünüyorum. Sponsorsuz sayfamdan hala bir aksiyon alamadım.
Sayfaların hepsi sponsor ile kasıldı hocam. Son 7 yılda facebook'a harcadığımız sponsor parası 174.000 TL'i geçmişti. Hata pay'ının olduğunu kendileri kabul ediyor sayfalar kapanırken. Bunun için zaten gerekli şikayetlerde yapılacak çünkü facebook bu konuda business olarak yetersiz. Müşteri hizmetleri diye birşey koymuşlar hiç birşey bildikleri malesef yok. Hiç bir açıklama yapılmadan ve itirazlarımıza dönüş bile yapılmadan sildiler sayfaları. Bağlı olduğum ajans firması facebook'dan çekilceklerini söylediler zaten. Facebook'un kendisinin bile kabul ettiği robot algoritması devri bitmelidir yoksa çok mağduriyet yaratacaktır. Hata pay'ı olan bir sisteme güvenilmesi doğru birşey değil böyle mağduriyetler çıkarıyor.