• 01-09-2018, 09:31:06
    #10
    KBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook konusundaki Teknik bilgimin sizden daha yüksek olduğunu temin ederim birşey arayan ben değilim sizsiniz yardımcı olmaya çalışıyorum fakat yazılım konusunda eksiğiniz olduğu halde kabullenmiyorsunuz. İyi niyetli yaklaşıyoruz insanları terliyorsunuz. Sonra r10da kimse yardımcı olmuyor diyorlar olmazlar tabi..
    Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın, ben sizi terslemek istemedim sadece konuyu doğru yere açtığımı anlatmaya çalışıyorum. Konunun yazılım ile alakalı olmadığını neden idrak edemediğinizi anlayamıyorum gerçekten.
    Ben facebook açma konusunda mail servisi, useragent veya bazı register urllerini kullanarak hızlıca hesap açma tekniklerini bilen insanları arıyorum. Bu teknikleri de yazılıma zaten dökeceğim. Benim kullandığım teknik facebook tarafından kapatıldı. ( Bir nevi açık diyebiliriz ) Günde 30k üstünde hesap oluşturuyordum bu açık ile.
  • 01-09-2018, 09:46:46
    #11
    WurucU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın, ben sizi terslemek istemedim sadece konuyu doğru yere açtığımı anlatmaya çalışıyorum. Konunun yazılım ile alakalı olmadığını neden idrak edemediğinizi anlayamıyorum gerçekten.
    Ben facebook açma konusunda mail servisi, useragent veya bazı register urllerini kullanarak hızlıca hesap açma tekniklerini bilen insanları arıyorum. Bu teknikleri de yazılıma zaten dökeceğim. Benim kullandığım teknik facebook tarafından kapatıldı. ( Bir nevi açık diyebiliriz ) Günde 30k üstünde hesap oluşturuyordum bu açık ile.
    Yazılım dan kasıtım hocam şudur; Şimdi sen misal facebook developer üzerinden hesapları açıyorsun X kişide hiç bir şekilde orayı kullanmadan kendi ürettiği yazılım sayesinde facebook un mobil arayüzünü kullanarak farklı şekilde proxylerle veya mobil ip üzerinden kendi yöntemiyle taktiğiyle günde binlerce hesap açıyor misal.

    Neden yazılım bölümünede bir konu açın dedim çünkü orada kendi bulunduğum semtte oturan yakından tanıdığım yazılımcıların bu işi yapıp günde binlerce hesap açtığını bildiğim için(daha dün). Onların bunu görmemesi için dedim.
  • 01-09-2018, 09:54:31
    #12
    KBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım dan kasıtım hocam şudur; Şimdi sen misal facebook developer üzerinden hesapları açıyorsun X kişide hiç bir şekilde orayı kullanmadan kendi ürettiği yazılım sayesinde facebook un mobil arayüzünü kullanarak farklı şekilde proxylerle veya mobil ip üzerinden kendi yöntemiyle taktiğiyle günde binlerce hesap açıyor misal.

    Neden yazılım bölümünede bir konu açın dedim çünkü orada kendi bulunduğum semtte oturan yakından tanıdığım yazılımcıların bu işi yapıp günde binlerce hesap açtığını bildiğim için(daha dün). Onların bunu görmemesi için dedim.
    Bahsettiğiniz yazılımın çok daha gelişmiş ve proxy kullanmadan daha maliyetsiz sürümünü yazdım ve konuda da bahsettiğim gibi bir hafta öncesine kadar tüm ihtiyaçlarımı karşılıyordum. Bu sistemin çalışması içinde facebookun kendi bulduğum bir açığını kullanıyordum. Yazılım konusunda bir eksiğim yok sadece bu açık kapandığı için benzer yöntemdeki methodları bilen insanlar var mı diye konu açtım.
  • 01-09-2018, 09:58:20
    #13
    Anladım tamam hocam kolay gelsin.
  • 01-09-2018, 12:28:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    WurucU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın, ben sizi terslemek istemedim sadece konuyu doğru yere açtığımı anlatmaya çalışıyorum. Konunun yazılım ile alakalı olmadığını neden idrak edemediğinizi anlayamıyorum gerçekten.
    Ben facebook açma konusunda mail servisi, useragent veya bazı register urllerini kullanarak hızlıca hesap açma tekniklerini bilen insanları arıyorum. Bu teknikleri de yazılıma zaten dökeceğim. Benim kullandığım teknik facebook tarafından kapatıldı. ( Bir nevi açık diyebiliriz ) Günde 30k üstünde hesap oluşturuyordum bu açık ile.
    Bulduğunuz açık ile 30k hesabı tek ip adresi üzerinden mi oluşturuyordunuz?
  • 01-09-2018, 12:51:03
    #15
    hasyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulduğunuz açık ile 30k hesabı tek ip adresi üzerinden mi oluşturuyordunuz?
    Hayır, farklı ip adresleriyle.