KBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook konusundaki Teknik bilgimin sizden daha yüksek olduğunu temin ederim birşey arayan ben değilim sizsiniz yardımcı olmaya çalışıyorum fakat yazılım konusunda eksiğiniz olduğu halde kabullenmiyorsunuz. İyi niyetli yaklaşıyoruz insanları terliyorsunuz. Sonra r10da kimse yardımcı olmuyor diyorlar olmazlar tabi..
Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın, ben sizi terslemek istemedim sadece konuyu doğru yere açtığımı anlatmaya çalışıyorum. Konunun yazılım ile alakalı olmadığını neden idrak edemediğinizi anlayamıyorum gerçekten.
Ben facebook açma konusunda mail servisi, useragent veya bazı register urllerini kullanarak hızlıca hesap açma tekniklerini bilen insanları arıyorum. Bu teknikleri de yazılıma zaten dökeceğim. Benim kullandığım teknik facebook tarafından kapatıldı. ( Bir nevi açık diyebiliriz ) Günde 30k üstünde hesap oluşturuyordum bu açık ile.