Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın, ben sizi terslemek istemedim sadece konuyu doğru yere açtığımı anlatmaya çalışıyorum. Konunun yazılım ile alakalı olmadığını neden idrak edemediğinizi anlayamıyorum gerçekten.
Ben facebook açma konusunda mail servisi, useragent veya bazı register urllerini kullanarak hızlıca hesap açma tekniklerini bilen insanları arıyorum. Bu teknikleri de yazılıma zaten dökeceğim. Benim kullandığım teknik facebook tarafından kapatıldı. ( Bir nevi açık diyebiliriz ) Günde 30k üstünde hesap oluşturuyordum bu açık ile.
Bulduğunuz açık ile 30k hesabı tek ip adresi üzerinden mi oluşturuyordunuz?