Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın, ben sizi terslemek istemedim sadece konuyu doğru yere açtığımı anlatmaya çalışıyorum. Konunun yazılım ile alakalı olmadığını neden idrak edemediğinizi anlayamıyorum gerçekten.
Ben facebook açma konusunda mail servisi, useragent veya bazı register urllerini kullanarak hızlıca hesap açma tekniklerini bilen insanları arıyorum. Bu teknikleri de yazılıma zaten dökeceğim. Benim kullandığım teknik facebook tarafından kapatıldı. ( Bir nevi açık diyebiliriz ) Günde 30k üstünde hesap oluşturuyordum bu açık ile.
Yazılım dan kasıtım hocam şudur; Şimdi sen misal facebook developer üzerinden hesapları açıyorsun X kişide hiç bir şekilde orayı kullanmadan kendi ürettiği yazılım sayesinde facebook un mobil arayüzünü kullanarak farklı şekilde proxylerle veya mobil ip üzerinden kendi yöntemiyle taktiğiyle günde binlerce hesap açıyor misal.
Neden yazılım bölümünede bir konu açın dedim çünkü orada kendi bulunduğum semtte oturan yakından tanıdığım yazılımcıların bu işi yapıp günde binlerce hesap açtığını bildiğim için(daha dün). Onların bunu görmemesi için dedim.