Yazılım dan kasıtım hocam şudur; Şimdi sen misal facebook developer üzerinden hesapları açıyorsun X kişide hiç bir şekilde orayı kullanmadan kendi ürettiği yazılım sayesinde facebook un mobil arayüzünü kullanarak farklı şekilde proxylerle veya mobil ip üzerinden kendi yöntemiyle taktiğiyle günde binlerce hesap açıyor misal.
Neden yazılım bölümünede bir konu açın dedim çünkü orada kendi bulunduğum semtte oturan yakından tanıdığım yazılımcıların bu işi yapıp günde binlerce hesap açtığını bildiğim için(daha dün). Onların bunu görmemesi için dedim.
Bahsettiğiniz yazılımın çok daha gelişmiş ve proxy kullanmadan daha maliyetsiz sürümünü yazdım ve konuda da bahsettiğim gibi bir hafta öncesine kadar tüm ihtiyaçlarımı karşılıyordum. Bu sistemin çalışması içinde facebookun kendi bulduğum bir açığını kullanıyordum. Yazılım konusunda bir eksiğim yok sadece bu açık kapandığı için benzer yöntemdeki methodları bilen insanlar var mı diye konu açtım.