• 07-12-2013, 22:52:18
    Benim sayfalarda değişen bir durum yok arkadaşlar.
  • 08-12-2013, 12:45:58
    Sabah bir heyecan ile kalktım gönderiler kaç kişiye gidecek diye sayfalarımda paylaşım yaptım ama düne göre bir düzelme yok ben de halen
  • 08-12-2013, 14:49:23
    Altan77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah bir heyecan ile kalktım gönderiler kaç kişiye gidecek diye sayfalarımda paylaşım yaptım ama düne göre bir düzelme yok ben de halen
    Dun Daha İyidi Bugun Daha kotu


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 08-12-2013, 15:11:16
    evet durumlar facia şuan !
  • 08-12-2013, 15:16:50
    Revolution diye bir dizi var. İzleyen var mı aranızda bilmiyorum. Elektrikler birgün gidiyor daha da gelmiyor. Dünya yeniden şekilleniyor. Sanki onun internet versiyonunu yaşıyormuşum gibi hissediyorum. Her sabah ilk işim sayfayı kontrol etmek ama ne gelen var ne giden...
  • 08-12-2013, 17:54:56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    durum gerçekten çok kötü ne zaman düzelecek yabancı forumlarda hiç konuyu takip eden ya da facebook'un güncelleme duyurusuna ilişkin mesajına ulaşan var mı ?
  • 08-12-2013, 20:37:34
    borsa gibi oldu bu durum bi yükselişe geçiyo bi inişe ama inşallah düzelir işkence gibi reklam alışverişi yapamıyoruz, sayfalarımızı değerlendiremiyoruz. bi çözümü olmalı ama nnne??
  • 08-12-2013, 20:48:10
    eceolcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    borsa gibi oldu bu durum bi yükselişe geçiyo bi inişe ama inşallah düzelir işkence gibi reklam alışverişi yapamıyoruz, sayfalarımızı değerlendiremiyoruz. bi çözümü olmalı ama nnne??
    Sat sayfani Bana )))


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 08-12-2013, 20:54:08
    ) sen çok memnunsun anlaşılan durumdan