borsa gibi oldu bu durum bi yükselişe geçiyo bi inişe ama inşallah düzelir işkence gibi reklam alışverişi yapamıyoruz, sayfalarımızı değerlendiremiyoruz. bi çözümü olmalı ama nnne??