• 14-12-2013, 17:09:25
    Arkadaşlar şöyle birşey denesek etkisi olur mu?

    Birşey paylaşır paylaşmaz 10-20 profilden anında beğeni, paylaşım ve yorum yapsak öne çıkartır mı acaba?
  • 14-12-2013, 17:23:38
    Civan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şöyle birşey denesek etkisi olur mu?

    Birşey paylaşır paylaşmaz 10-20 profilden anında beğeni, paylaşım ve yorum yapsak öne çıkartır mı acaba?
    O da denendi 5 aktif profilden yaklasık hem profillerde hem de 150 ye yakın grupta paylasıldı banamısın d emiyor
  • 14-12-2013, 17:42:13
    İyide bu yeni güncelleme ne zaman yapılacak arkadaşlar bilginiz var mı?
  • 14-12-2013, 18:11:47
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da denendi 5 aktif profilden yaklasık hem profillerde hem de 150 ye yakın grupta paylasıldı banamısın d emiyor
    ) sıştık desene
  • 14-12-2013, 18:15:54
    Bunu denedim Şak diye oldu. Arkadaşlar yeni yöntem bu. Teşekkürler dostum


    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CNN resmi facebook hesabı eskiden direk link vererek paylaşım yapardı.Bugün değiştirmişler.

    BREAKING NEWS: Authorities believe at least two people have been injured in a shooting at Arapahoe High School in Centennial, Colorado. http://cnn.it/190b203

    Bu şekilde yapmaya başlamışlar ve paylaşım sayıları aşırı artmış.[COLOR="Silver"]

    Eğer algoritma değişikliği bu şekilde paylaşmayı teşvik ediyorsa yandık demektir.Bizim Türk insanı görsel olmadan sittin sene ne paylaşır ne de haber okumaya girer.
  • 16-12-2013, 00:05:44
    anidengelirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu denedim ?ak diye oldu. Arkada?lar yeni yöntem bu. Te?ekkürler dostum

    Bu sekilde Yapanlar Var Mi Nasil sonuc ?


    iPhone 5S 'den Tapatalk arac?l??? ile gönderildi
  • 16-12-2013, 10:44:46
    Çözüm bulabilen oldumu arkadaşlar.
  • 16-12-2013, 10:59:38
    dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sekilde Yapanlar Var Mi Nasil sonuc ?


    iPhone 5S 'den Tapatalk arac?l??? ile gönderildi
    Ben denedim bi fark yok durum yine aynı
  • 16-12-2013, 11:13:00
    xbaranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben denedim bi fark yok durum yine aynı

    Aynen Bende Denedim Daha Berbat Resimli Daha İyi Hala


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi