• 11-12-2013, 19:05:53
    durum onu gösteriyor hocam
  • 12-12-2013, 00:28:06
    Düzelme var gibi geldi bana

    Samsung Galaxy Note 2 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 12-12-2013, 00:30:34
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzelme var gibi geldi bana

    Samsung Galaxy Note 2 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi

    Aynen Banada


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 12-12-2013, 01:27:09
    Bi bende mi düzelmedi arkadaş !
  • 12-12-2013, 01:48:30
    hafif bir kıpırdama bile olmadı beklemedeyiz
  • 12-12-2013, 10:58:00
    Bende normal paylaşımlar biraz düzeldi. Bağlantılar hala sıkıntılı.
  • 12-12-2013, 13:01:34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ancak çok çarpıcı bir paylaşım yönlendirme olduğunca siteye giriyorlar, onun dışında ciddi manada kötü.

    dün 3 link attım, hepsi de önemliydi ama ilk attığım link 100 binlik organik sayfada 2 bin tık aldı, diğerleri 50-100 tık aldı. böyle saçma sapan bir durum işte.
  • 12-12-2013, 13:21:59
    Böyle bir haber çıktı Radikal'de. http://teknolog.radikal.com.tr/faceb...asarimi-yolda/ son paragrafta 'Facebook’un geçen hafta daha kaliteli içerik sunmak için Haber Kaynağı’nın algoritmasını değiştirdiğini göz önüne alırsak, yeni tasarım epey yol kat ediyor gibi.' demiş. Başka detay yok.
  • 12-12-2013, 14:13:02
    Dun Aksam Uzerı Gercekten duzelme Oldu Umutlandım ama Bugun Durum Gene Cok Kotu