Facebook yönlendirmelerinde düşüş var
1.513
●94.610
- 08-12-2013, 14:49:23Dun Daha İyidi Bugun Daha kotuAltan77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi - 08-12-2013, 15:16:50Revolution diye bir dizi var. İzleyen var mı aranızda bilmiyorum. Elektrikler birgün gidiyor daha da gelmiyor. Dünya yeniden şekilleniyor. Sanki onun internet versiyonunu yaşıyormuşum gibi hissediyorum. Her sabah ilk işim sayfayı kontrol etmek ama ne gelen var ne giden...
- 08-12-2013, 20:48:10Sat sayfani Banaeceolcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)))
iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
bi yükselişe geçiyo bi inişe
)))