Video başına 0.10 TL
29
●1.484
- 28-05-2010, 02:27:03Yazan son 3 arkadaşa ithafen
konunun açılış yazısında pm atarsanız iletişime geçebilirz demiştim buradan yazanlara hiçbir şekilde cevap vermedim.
Şuan için 3 arkadaşla çalışıyorum alımlar durdu. Ancak arkadaşlarla ilgili problem çıktığında msn listemdeki postçularla çalışıcam r10da kirlilik yaratmak istemiyorum bu nedenle pm olarak msn adreslerinizi atarsanız adresinizi eklerim ileride doğacak ihtiyacta sizlerden yararlanabilirim.
Saygı ve Sevgilerimle... - 04-06-2010, 21:53:12Arkadaşla çalışmak güzeldi. interneti kapanıyor diye işi bırakmak zorunda kaldı. Listedeki arkadaşlardan birini siteye yönlendiriyorum. Oyun postu işi de yapabilecek arkadaşlar pm ile ulaşsınlar.malioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm atarmısın msn ni