• 23-05-2010, 14:40:14
    #1
    Videolar - botlar ile ekleniyor.
    Video başlıgı, acıklama ve etıket ozgun olacaktır.
    Anlaşmamız için ilk 3 tane video ekliyorsunuz belirttiğim şartlarda. İşi kıvırabilecekseniz devam ediyoruz.
    Ödeme - 100 video olunca yazıyorsunuz ödemenizi alıyorsunuz. (itraderiniz çok yuksek ise ilk alışverişte güven duymanız için ödemeyi önden yapabilirim.)
    İş süreklidir.
    Birden fazla video sitesi ile uğraşacağından dolayı başka post işi almaya bile ihtiyaç duymayacaktır.

    Açtığım önceki konu;

    https://www.r10.net/editorluk-post-is...in-postcu.html

    Devamlı postçu olarak çalışan arkadaş; (kendisinede sorabilirsiniz)

    https://www.r10.net/members/29901-meyt.html

    Pazarlık yapmıyorum arkadaşlar. Emeğinizin karşılığı bu olarak görüyorum ki bundan önceki postçumda bu fiyattan çalışıyordu

    itraderim düşük geldiyse gözünüze bundan önceki alışverişlerimde itrader ver demediğim içindir artık diyorum sonuçta güven duymanız için gerekli bir puan

    Pm ile iletişime geçebilirsiniz.
  • 23-05-2010, 14:47:59
    #2
    Uzun süreli çalışmalarımız oldu , Ödeme aksatmayan bi' arkadaş.

    100 video 10 TL , Çoğunuz için uygun olur.
    Sınav haftasına girdiğimden dolayı bırakmak zorunda kaldım , Yapacaklar için tavsiye ederim.
  • 23-05-2010, 14:54:46
    #3
    Yardımcı olabilirim. Profilimden msn i ekleyebilirsiniz...
  • 23-05-2010, 15:23:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Pm Attım
  • 23-05-2010, 15:27:28
    #5
    Fiyat çok güzel final haftam olmasıydı kesinlikle çalışmak isterdim.

    Anlaşan arkadaşa kolay gelsin (:
  • 23-05-2010, 17:03:35
    #6
    pm ile başvuru yapınız 4-5 arkadaş başvuruda bulundu 3 videoluk denemelerine göre anlaşılacak
  • 23-05-2010, 17:16:13
    #7
    qLd
    Misafir
    detaylı bi pm alabilir miyim?
  • 23-05-2010, 17:42:56
    #8
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bi pm alabilir miyim?

    daha nasıl detay verebilirim ki? pm ile başvuru yapınız demiştim burdan pm istiyorsunuz. iyi forumlar
  • 23-05-2010, 19:36:57
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    p.m. atıldı