Video başına 0.10 TL
29
●1.484
- 27-05-2010, 04:36:43Game_Qver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizinle daha önce irtibat kurmuştum. Anlaşamayacağımızı düşündüğümden dolayı dönüş yapmadım eski pmlerinize bakarsanız görüştüğümüzü göreceksinizdir. Zaten bir önceki postumda da uygun gördüklerimi cevapladım diye not düşmüştüm.