Yazan son 3 arkadaşa ithafen

konunun açılış yazısında pm atarsanız iletişime geçebilirz demiştim buradan yazanlara hiçbir şekilde cevap vermedim.
Şuan için 3 arkadaşla çalışıyorum alımlar durdu. Ancak arkadaşlarla ilgili problem çıktığında msn listemdeki postçularla çalışıcam r10da kirlilik yaratmak istemiyorum bu nedenle pm olarak msn adreslerinizi atarsanız adresinizi eklerim ileride doğacak ihtiyacta sizlerden yararlanabilirim.
Saygı ve Sevgilerimle...