• 18-10-2009, 12:07:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    herkez güvensizlikten ve benzeri sorunlardan şikayetci. Bir ekip kurup onları iyi tanıdıktan sonra elemeler yapacağım. Geriye kalanlarla ise bir domain alıcağım ve bu işi profesyonelleştiriceğim.

    Ekip üyelerimiz, referanslarımız, fiyatlarımız o sitede yazacak. Herkez bizi o domainle tanicağı için kimsenin de güvensizlik korkusu kalmiyacak.

    Bu iş için ekip arkadaşı arıyorum ilgilenenler iletişim bilgilerinden msn imi ekliyebilir yada PM atabilir.
  • 18-10-2009, 12:15:03
    #2
    peki ekibine katılacak kişilerin sana olan güvenini nasıl sağlayacaksın ?
  • 18-10-2009, 14:36:49
    #3
    FeaRL3SS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki ekibine katılacak kişilerin sana olan güvenini nasıl sağlayacaksın ?
    güzel soru
  • 18-10-2009, 15:52:20
    #4
    Bencede Güzel Bir Soru
  • 18-10-2009, 22:13:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Madem bukadar güzel bi soru bende yanıtlıyayım,

    Domaini ben alıyorum, tasarımı ben yapıyorum. İlk taşın altına elimi ben koyuyorum.
    Organizasyonu ben yapıyorum, payları eşit olarak bölüştürüyorum.

    Kimse 20 TL lik post parası için 15 TL e domain almaz, tasarım yapmaz, host ayarlamaz. Değil mi?
  • 18-10-2009, 22:20:33
    #6
    Güzel bir ekip oluşursa , projelerimizde sizinle çalışabiliriz.. Bunun yanı sıra öneri olarak , ekipteki elemanlara site açmak, tasarım yapmak , alan adı almak yerine tek bir site üzerinde ekibinizin elemanlarını tanıtıp ekibin referanslarını göstermeniz daha mantıklı.. Başlangıçta fazla para harcamamış olursunuz en azından , hayırlı akşamlar..
  • 18-10-2009, 22:44:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Zaten öyle düşünmüştüm seomax, tek bir siteden bahsediyordum, kişisel sitelerden değil. sizede.
  • 18-10-2009, 23:08:15
    #8
    ben herşey için hergün domain alıp site yapıp host açıyorum :P

    Şaka bir yana benim ciddi anlamda ofisime 2 adet maaşlı ssk lı eleman alıp . yapmayı düşündüğüm projeydi ama . malum kriz ortamları maddi durumlar. bayaği bir sallantıda kaldı unutuldu ..

    Bence güzel olur ama bu bana ulaşınlarla msn üzeirnden netten olmaz .. sağlam bir ofiste maaşlı ymekli ssk lı ekibin günde 10 saatini para alarak yaptığı iş olur.

    Elemana dersinki ana burada para veriyorum 10 saat at dersem atacan yaz dersen yazacam dersin. 10 saat sınırsız sayısız post attırır maaşınıda tıkır tıkır verisin ,


    Kolay gelsin.
  • 18-10-2009, 23:19:44
    #9
    ankara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben herşey için hergün domain alıp site yapıp host açıyorum :P
    Şaka bir yana benim ciddi anlamda ofisime 2 adet maaşlı ssk lı eleman alıp . yapmayı düşündüğüm projeydi ama . malum kriz ortamları maddi durumlar. bayaği bir sallantıda kaldı unutuldu ..
    Bence güzel olur ama bu bana ulaşınlarla msn üzeirnden netten olmaz .. sağlam bir ofiste maaşlı ymekli ssk lı ekibin günde 10 saatini para alarak yaptığı iş olur.
    Elemana dersinki ana burada para veriyorum 10 saat at dersem atacan yaz dersen yazacam dersin. 10 saat sınırsız sayısız post attırır maaşınıda tıkır tıkır verisin ,
    Kolay gelsin.
    Güleceğim yoktu valla 10 saat sınırsız post atmak pekde akla mantığa sığmıyor,diyelim ki sığdı.Bu eleman 10 saatte kendi başına ne kadar post atabilir ?

    1k post atacağını düşünelim,günlük biraz zor ama neyse zoru başaracaz az kaldı,ayda nekadar post eder ? 26k post eder.1k postu kaça atıyorlar ?25 liraya.Şimdi hesaba geçelim.

    26*25=650 lira toplamda kazanacağın para

    650 lira ile ssk mı ödeyecen ? Elemanın maaşını mı verecen ? Elemana yemek mi yedirecen ?

    İyiki yapmamışsın zarar edecektin çünkü