ben herşey için hergün domain alıp

site yapıp host açıyorum :P
Şaka bir yana benim ciddi anlamda ofisime 2 adet maaşlı ssk lı eleman alıp . yapmayı düşündüğüm projeydi ama . malum kriz ortamları maddi durumlar. bayaği bir sallantıda kaldı unutuldu ..
Bence güzel olur ama bu bana ulaşınlarla msn üzeirnden netten olmaz .. sağlam bir ofiste maaşlı ymekli ssk lı ekibin günde 10 saatini para alarak yaptığı iş olur.
Elemana dersinki ana burada para veriyorum 10 saat at dersem atacan yaz dersen yazacam dersin. 10 saat sınırsız sayısız post attırır maaşınıda tıkır tıkır verisin

,
Kolay gelsin.