ankara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben herşey için hergün domain alıp site yapıp host açıyorum :P
Şaka bir yana benim ciddi anlamda ofisime 2 adet maaşlı ssk lı eleman alıp . yapmayı düşündüğüm projeydi ama . malum kriz ortamları maddi durumlar. bayaği bir sallantıda kaldı unutuldu ..
Bence güzel olur ama bu bana ulaşınlarla msn üzeirnden netten olmaz .. sağlam bir ofiste maaşlı ymekli ssk lı ekibin günde 10 saatini para alarak yaptığı iş olur.
Elemana dersinki ana burada para veriyorum 10 saat at dersem atacan yaz dersen yazacam dersin. 10 saat sınırsız sayısız post attırır maaşınıda tıkır tıkır verisin ,
Kolay gelsin.
Güleceğim yoktu valla 10 saat sınırsız post atmak pekde akla mantığa sığmıyor,diyelim ki sığdı.Bu eleman 10 saatte kendi başına ne kadar post atabilir ?

1k post atacağını düşünelim,günlük biraz zor ama neyse zoru başaracaz az kaldı,ayda nekadar post eder ? 26k post eder.1k postu kaça atıyorlar ?25 liraya.Şimdi hesaba geçelim.

26*25=650 lira toplamda kazanacağın para

650 lira ile ssk mı ödeyecen ? Elemanın maaşını mı verecen ? Elemana yemek mi yedirecen ?

İyiki yapmamışsın zarar edecektin çünkü