Madem bukadar güzel bi soru bende yanıtlıyayım,

Domaini ben alıyorum, tasarımı ben yapıyorum. İlk taşın altına elimi ben koyuyorum.
Organizasyonu ben yapıyorum, payları eşit olarak bölüştürüyorum.

Kimse 20 TL lik post parası için 15 TL e domain almaz, tasarım yapmaz, host ayarlamaz. Değil mi?