Sadece 5 Kişiye 500 Post 10 Tl
31
●1.772
- 16-09-2009, 13:04:13Bilmediğin konuya maydanoz olmamayı öğretmedilermi sana. O kendisi açmayacaktı ki konuyu. bana anlattığına göre enes899 açması gerekiyordu. Bana öyle anlatmıştı MSNde fbifbi212. Ama aşağıda enes899 yazdığı mesajlarda da görüldüğü üzere enes899 benim olayla ilgim yok diyor.komci21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum kayıtlarına göre fbibi212 forumuma 04.33te üye olmuş. Ondan sadece 6 dakika sonra areasa üye olmuş. Ki mail adreslerine bakılırsa areasa bu forumdaki enes899 oluyor. fbifbi212 bana ben fransadayaım post işini türkiyedeki ortağım areasa halledecek diyordu. Ama areasa yani enes899 benim konuyla ilgim yok. Tanırım fbifbi212 nickli arkadaşı o kadar diyor.
Ayrıca sanırım sen de postcu arkadaşlarısın bunların. Çünkü başka forumlarda komci21 nicki tarafından atılmış binlerce post var.
Moderator arkadaşlardan öncelikle IP adreslerinden komic21 ve fbifbi211 nickli kullanıcıların aynı isim olup olmadıklarına bakılmasını ikinci olarak da konuya bilmeden maydanoz olduğu için komic21 nickli kullanıcının cezalandırılması, fbifbi212 nickli kullanıcı tarafından tarafıma verilen -tradenin kaldırılması, bana yapılan HAKARET için de kendisinin CEZALANDIRILMASINI istiyorum.
r10.net yöneticilerinin bu konuya duyarsız kalmayacaklarını ve gereken işlemlerin yapılacağına ümidim tamdır. - 16-09-2009, 16:47:14Üyeliği durdurulduAzerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu iyice saçma bir hal almaya başladı. Hocam ben areasa yı msn adresimde kullanıyorum profilimde msn adresim mevcut zaten. Fbifbi benim yakınen tanıdığım bir insan. areasa nickiyle tüm forumlara üye oluruz şifremizde 123456 böylece bir foruma girdiğimizde linkler gizli ise hemen areasa 123456 yazıp login oluruz böylece iki saat üyelik açmayız hangi forumda üyeliğimiz yoksa derhal areasa 123456 diye üyelik açarız. Ben veya Mustafa (fbifbi) o foruma tekrar girdiğimizde üyeliğimiz hazır olmuş olur. Ve maile de profilimdeki msn adresini yazarız çünkü o kadar foruma üye olduğumuz için durmadan spam mail geliyor. Areasa nicki burdan geliyor yani. Zamanında böyle bir karar almıştık. Bir açıklık getiriyim istedim.
Konuyu neden bu kadar uzattınız onu da anlamış değilim. Aranızda ne geçti. - 17-09-2009, 00:36:41Kardeşim neden bu kadar uğraşıyorsun benim içim yanıyor.kanağlıyorum sizin yaptığınız.çok ayıp.alttarafı 1000 post deilmi kardeşim.sanal alem bu dedem ölmüş diyorum adam hala uğraşyıor.
' Mustafa"Hertürlü Post Logo işleriniz temiz bir şekilde yapılır sadece 5 kişiye 500 post 10 Tl:
bak msn
logu var bende
(08:07) "Mustafa'''' Her: arkadaş açtı
(08:07) cabir_azeri: ne olabilir
(08:07) "Mustafa'''' Her: üyelikleri
(08:07) "Mustafa'''' Her: türkiyedeki
(08:08) "Mustafa'''' Her: 2 kişiyiz
(08:08) cabir_azeri: o zaman bana fransada saat farkı filan var deme bari
(08:08) "Mustafa'''' Her: ya arkadaşa
(08:08) "Mustafa'''' Her: o saate
(08:08) "Mustafa'''' Her: söledim
(08:08) "Mustafa'''' Her: he
Aşağıdaki ileti tüm alıcılara teslim edilemedi:
(08:07) "Mustafa'''' Her: arkadaş açtı
(08:07) cabir_azeri: ne olabilir
(08:07) "Mustafa'''' Her: üyelikleri
(08:07) "Mustafa'''' Her: türkiyedeki
(08:08) "Mustafa'''' Her: 2 kişiyiz
(08:08) cabir_azeri: o zaman bana fransada saat farkı filan var deme bari
(08:08) "Mustafa'''' Her: ya arkadaşa
(08:08) "Mustafa'''' Her: o saate
(08:08) "Mustafa'''' Her: söledim
(08:08) "Mustafa'''' Her: he
' Mustafa"Hertürlü Post Logo işleriniz temiz bir şekilde yapılır sadece 5 kişiye 500 post 10 Tl:
(08:07) "Mustafa'''' Her: arkadaş açtı
(08:07) cabir_azeri: ne olabilir
(08:07) "Mustafa'''' Her: üyelikleri
(08:07) "Mustafa'''' Her: türkiyedeki
(08:08) "Mustafa'''' Her: 2 kişiyiz
(08:08) cabir_azeri: o zaman bana fransada saat farkı filan var deme bari
(08:08) "Mustafa'''' Her: ya arkadaşa
(08:08) "Mustafa'''' Her: o saate
(08:08) "Mustafa'''' Her: söledim
(08:08) "Mustafa'''' Her: he
Aşağıdaki ileti tüm alıcılara teslim edilemedi:
(08:07) "Mustafa'''' Her: arkadaş açtı
(08:07) cabir_azeri: ne olabilir
(08:07) "Mustafa'''' Her: üyelikleri
(08:07) "Mustafa'''' Her: türkiyedeki
(08:08) "Mustafa'''' Her: 2 kişiyiz
(08:08) cabir_azeri: o zaman bana fransada saat farkı filan var deme bari
(08:08) "Mustafa'''' Her: ya arkadaşa
(08:08) "Mustafa'''' Her: o saate
(08:08) "Mustafa'''' Her: söledim
(08:08) "Mustafa'''' Her: he
Şu anda bir titreşim gönderdiniz.
' Mustafa"Hertürlü Post Logo işleriniz temiz bir şekilde yapılır sadece 5 kişiye 500 post 10 Tl:
bakb
ii
(08:07) "Mustafa'''' Her: arkadaş açtı
(08:07) cabir_azeri: ne olabilir
(08:07) "Mustafa'''' Her: üyelikleri
(08:07) "Mustafa'''' Her: türkiyedeki
(08:08) "Mustafa'''' Her: 2 kişiyiz
(08:08) cabir_azeri: o zaman bana fransada saat farkı filan var deme bari
(08:08) "Mustafa'''' Her: ya arkadaşa
(08:08) "Mustafa'''' Her: o saate
(08:08) "Mustafa'''' Her: söledim
(08:08) "Mustafa'''' Her: he
Aşağıdaki ileti tüm alıcılara teslim edilemedi:
(08:07) "Mustafa'''' Her: arkadaş açtı
(08:07) cabir_azeri: ne olabilir
(08:07) "Mustafa'''' Her: üyelikleri
(08:07) "Mustafa'''' Her: türkiyedeki
(08:08) "Mustafa'''' Her: 2 kişiyiz
(08:08) cabir_azeri: o zaman bana fransada saat farkı filan var deme bari
(08:08) "Mustafa'''' Her: ya arkadaşa
(08:08) "Mustafa'''' Her: o saate
(08:08) "Mustafa'''' Her: söledim
(08:08) "Mustafa'''' Her: he
' Mustafa"Hertürlü Post Logo işleriniz temiz bir şekilde yapılır sadece 5 kişiye 500 post 10 Tl:
(08:07) "Mustafa'''' Her: arkadaş açtı
(08:07) cabir_azeri: ne olabilir
(08:07) "Mustafa'''' Her: üyelikleri
(08:07) "Mustafa'''' Her: türkiyedeki
(08:08) "Mustafa'''' Her: 2 kişiyiz
(08:08) cabir_azeri: o zaman bana fransada saat farkı filan var deme bari
(08:08) "Mustafa'''' Her: ya arkadaşa
(08:08) "Mustafa'''' Her: o saate
(08:08) "Mustafa'''' Her: söledim
(08:08) "Mustafa'''' Her: he
Aşağıdaki ileti tüm alıcılara teslim edilemedi:
(08:07) "Mustafa'''' Her: arkadaş açtı
(08:07) cabir_azeri: ne olabilir
(08:07) "Mustafa'''' Her: üyelikleri
(08:07) "Mustafa'''' Her: türkiyedeki
(08:08) "Mustafa'''' Her: 2 kişiyiz
(08:08) cabir_azeri: o zaman bana fransada saat farkı filan var deme bari
(08:08) "Mustafa'''' Her: ya arkadaşa
(08:08) "Mustafa'''' Her: o saate
(08:08) "Mustafa'''' Her: söledim
(08:08) "Mustafa'''' Her: he
' Mustafa"Hertürlü Post Logo işleriniz temiz bir şekilde yapılır sadece 5 kişiye 500 post 10 Tl:
bensana
2 kişyiz
dedim
demi
(08:08) "Mustafa'''' Her: ya arkadaşa
(08:08) "Mustafa'''' Her: o saate
(08:08) "Mustafa'''' Her: söledim
(08:08) "Mustafa'''' Her: hesab aç diye
atalım diye
2miz
sdece
ona
hesab
açmasını
söledim
(08:08) "Mustafa'''' Her: ya arkadaşa
(08:08) "Mustafa'''' Her: o saate
(08:08) "Mustafa'''' Her: söledim
(08:08) "Mustafa'''' Her: hesab aç diye
(08:07) "Mustafa'''' Her: üyelikleri
(08:07) "Mustafa'''' Her: türkiyedeki
(08:08) "Mustafa'''' Her: 2 kişiyiz
dedim
on arkadaş açtı
ama konu açağımızı söledim
ona
dedem ölünce
çarşamba
günü ölmüş perşembe sabah uçakla
türkiyeye geldim
bilet
var aslında
sana göstermek
lazım
perşembe
günü
başlıcaktık
cuma sabahına kadar biticekti - 17-09-2009, 13:44:58Hani konuyu kapatmıştık. Bu ne şimdi?
Yönetici arkadaşlardan rica ediyorum bu konu ile ilgilensinler. Arkadaş hem post atmıyor. Hem yalan konuşuyor. Hem de üstüne üstlük çıkmış bir sürü mesaj yazacak yüz buluyor kendinde. Madem yayınlıyordun tüm konuşmayı yayınlasaydın. Hiç bir kelimesine dokunmadan.
Öncelikle şunu söyleyeyim. Ben mesajlar atılmadığı için yapmadım tüm bunları. Arkadaş bana baştan yalan söylemeye başladı. Yoksa mesajlar geç atılır tez atılır sorun değil.
Konu cumartesi bitecekti. Taa geçen cumartesi. Sudan sebeplerle postu atmadınız. Sebep olarak da forum üye aktivasyon mailinin saatler sonra geldiğini gösterdiniz. Ama sadece 20 dakika sonra geldiğnin ispatladım. Tabii burası aşağıdaki mesajda yok. Sebep olarak Fransa ile Türkiye arasındaki saat farkını gösterdin. Onu da IP bakarak Türk IPsi ile üye olduğunu söyleyince arkadaş üye olmuş benim yerime dedin. Ben arkadaşa çok önceden söylemiştim demek ki o geç üye olmuş dedin.
Neyse konu kapatılsın. Sen mükemmel birisin. Farkına varamamışım. Hadi arkadaşlar postlarınızı bu arkadaşa emanet edin. komci21 nickli arkadaş da övüyor kendisini. Haa kimmi bu komci21 arkadaş? Ben - trade verinceye kadar mesajı okuyup da cevap vermeyen - trade verince de gelip beni anlayışsızlıkla suçlayan şahıs. fbifbi212 nin alt komşusudur kendisi.
Konu kapatılsın lütfen.
Konu iyice saçma bir hal almaya başladı. Hocam ben areasa yı msn adresimde kullanıyorum profilimde msn adresim mevcut zaten. Fbifbi benim yakınen tanıdığım bir insan. areasa nickiyle tüm forumlara üye oluruz şifremizde 123456 böylece bir foruma girdiğimizde linkler gizli ise hemen areasa 123456 yazıp login oluruz böylece iki saat üyelik açmayız hangi forumda üyeliğimiz yoksa derhal areasa 123456 diye üyelik açarız. Ben veya Mustafa (fbifbi) o foruma tekrar girdiğimizde üyeliğimiz hazır olmuş olur. Ve maile de profilimdeki msn adresini yazarız çünkü o kadar foruma üye olduğumuz için durmadan spam mail geliyor. Areasa nicki burdan geliyor yani. Zamanında böyle bir karar almıştık. Bir açıklık getiriyim istedim.