• 14-09-2009, 10:49:17
    #19
    Arkadaşla anlaşmıştık geçen hafta pazar iş bitecekti. Çarşanmba yarısı, perşembe tamamı bitecek dedni sonra o da olmadı. Postlar atılmadı.
  • 14-09-2009, 11:16:58
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Azerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşla anlaşmıştık geçen hafta pazar iş bitecekti. Çarşanmba yarısı, perşembe tamamı bitecek dedni sonra o da olmadı. Postlar atılmadı.
    Eminim belirli sebebleri vardır. Öyle yarıda bırakıp gitmez çok iyi tanırım. Üniversite kaydı yaptıracaktı.
  • 14-09-2009, 11:41:25
    #21
    enes899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminim belirli sebebleri vardır. Öyle yarıda bırakıp gitmez çok iyi tanırım. Üniversite kaydı yaptıracaktı.
    O da senin yapacağını söylüyordu ne hikmetse areasa değilmisin sen?
  • 14-09-2009, 12:12:35
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Azerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da senin yapacağını söylüyordu ne hikmetse areasa değilmisin sen?
    Evet de benim bir ilgim yok haber vermedi hiç.
  • 14-09-2009, 12:59:22
    #23
    enes899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet de benim bir ilgim yok haber vermedi hiç.
    Bilmem artık bunu kendisine sor. İşi areasa yapıcak diyordu.
  • 14-09-2009, 14:54:51
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Azerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmem artık bunu kendisine sor. İşi areasa yapıcak diyordu.
    Hocam sen benimle dalga mı geçiyorsun? Benim işim başımdan aşkın adamın teki benim adıma iş mi alıyor? Komik misiniz?
  • 14-09-2009, 15:54:38
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Hangi sistem için Post atıyorsunuz??

    Wordpress inglizce siteme copy/paste şeklinde post atarsanız,

    PM ile iletişime geçiniz

    Teşekkürler.

    fbifbi212 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet
    boş
  • 15-09-2009, 13:09:41
    #26
    enes899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen benimle dalga mı geçiyorsun? Benim işim başımdan aşkın adamın teki benim adıma iş mi alıyor? Komik misiniz?
    Adamın teki dediğin keşke gelse de bir açıklama verse. Ben de çok merak ediyorum. MSN de kapalı.
  • 15-09-2009, 22:54:18
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Azerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşla anlaşmıştık geçen hafta pazar iş bitecekti. Çarşanmba yarısı, perşembe tamamı bitecek dedni sonra o da olmadı. Postlar atılmadı.
    onun dedesi öldü türkiyeye döndü çok anlayışsıssınız.Gerçekten.hemen - atmışınız sölicektim zaman bulamadım ayıp .