Azerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşla anlaşmıştık geçen hafta pazar iş bitecekti. Çarşanmba yarısı, perşembe tamamı bitecek dedni sonra o da olmadı. Postlar atılmadı.
onun dedesi öldü türkiyeye döndü çok anlayışsıssınız.Gerçekten.hemen - atmışınız sölicektim zaman bulamadım ayıp .