• 29-07-2009, 20:01:09
    #1
    Dayanamadım yazı yazmak zorunda kaldım.
    İşini sağlam yapan bir eleman yok mu bu r10'da.

    Konunun muhatapları savunmalarını burdan yazsınlar.

    ForumKasirga, 7 konu eksiğin var ve kayıpsın.

    Vovi, bana 30 yazı borçlusun. Nerdesin?

    Erkmen88, 700 post borcun var ve durumunu belirtmiyorsun.

    Cimbom05 , konuyu bir ay geçmesine rağmen tamamlamadın ve benden ödeme bekliyorsun.

  • 29-07-2009, 20:54:02
    #2
    SinnerXX sus lütfen

    sen de pek farklı değilsin zamanında iş teslimi die bi adetin yok
  • 29-07-2009, 20:55:51
    #3
    Bu kadar kişiyle aynı anda sorun yaşamanız normal değil.
    Sorunu kendinizde de arayın biraz.
  • 29-07-2009, 20:58:47
    #4
    kendisiyle çalıştım bir süre gayet normaldi ödemeyide zamanında yaptı acelede davranmadı ama diğer arkadaşlarla ne gibi bir sorunu oldu bilemiyorum
  • 29-07-2009, 20:59:34
    #5
    İşi veren Kişi üzerinde ciddiyet kuramadıysanız otorite saglayamadıysanız suc sizde.

    İşi teslimmi etmiyor ver - itrate . O zaman Konu acacagınıza.
  • 29-07-2009, 21:00:04
    #6
    abi r10 *********** kaynıo, ahanda yazıyorum.
    erkmen88, rewrite yapıyorum die kopya yazıları verdi bana ( rewrite işinde ben üstelememişim hata bende galiba, bir iki cümle çevirmenin adını değiştirelim r10 ekibi rewrite denience ben baştan yazma anlıyorum ), hadi neyse dedik, 700 kopyası daha gelecek.
    Vovi, gezi siteme yazı yazıodu, ortada yok. Tamam MSN'den engelle geç, bu kadar kolay değil. Ödemeyi başta almayı bilip işini yarım bırakan herkesi afişe etmek zorundayım, Sesar kardeş.
  • 29-07-2009, 21:06:56
    #7
    önce iş sonra para yapcaksın sende
  • 29-07-2009, 21:14:51
    #8
    biz 1k postu 40 liraya atarken post işini verecek arkadaşlar millet 20 liraya atıyor sen neden 40 liraya yapıyosun diyolardı.

    konuya gelince sözüm konu içinde verdiğin nicke sahip arkadaşlara değil !

    işte ben böyle yapmadığım için 40 liraya yapıyordum.

    Ayrıca bizim atasözlerimiz vardır yeri geldiğinde söylenir.

    Ucuz etin yahnisi yavan olurmuş.
  • 29-07-2009, 21:16:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    konuyu "Şikayetim Var" Adlı Bölüme açmayı neden denemedin ?
    + editör seçiminize dikkat edin demişsin. Bildirdin mi editörlere ?
    Çoğu kişiye bir kaç işimi yapmadı demişsin. Bas - i-traderi ? Şikayetim var bölümünede aç.