Dayanamadım yazı yazmak zorunda kaldım.
İşini sağlam yapan bir eleman yok mu bu r10'da.
Konunun muhatapları savunmalarını burdan yazsınlar.
ForumKasirga, 7 konu eksiğin var ve kayıpsın.
Vovi, bana 30 yazı borçlusun. Nerdesin?
Erkmen88, 700 post borcun var ve durumunu belirtmiyorsun.
Cimbom05 , konuyu bir ay geçmesine rağmen tamamlamadın ve benden ödeme bekliyorsun.

