Dayanamadım yazı yazmak zorunda kaldım.
İşini sağlam yapan bir eleman yok mu bu r10'da.

Konunun muhatapları savunmalarını burdan yazsınlar.

ForumKasirga, 7 konu eksiğin var ve kayıpsın.

Vovi, bana 30 yazı borçlusun. Nerdesin?

Erkmen88, 700 post borcun var ve durumunu belirtmiyorsun.

Cimbom05 , konuyu bir ay geçmesine rağmen tamamlamadın ve benden ödeme bekliyorsun.