abi r10 *********** kaynıo, ahanda yazıyorum.
erkmen88, rewrite yapıyorum die kopya yazıları verdi bana ( rewrite işinde ben üstelememişim hata bende galiba, bir iki cümle çevirmenin adını değiştirelim r10 ekibi rewrite denience ben baştan yazma anlıyorum ), hadi neyse dedik, 700 kopyası daha gelecek.
Vovi, gezi siteme yazı yazıodu, ortada yok. Tamam MSN'den engelle geç, bu kadar kolay değil. Ödemeyi başta almayı bilip işini yarım bırakan herkesi afişe etmek zorundayım, Sesar kardeş.