biz 1k postu 40 liraya atarken post işini verecek arkadaşlar millet 20 liraya atıyor sen neden 40 liraya yapıyosun diyolardı.
konuya gelince sözüm konu içinde verdiğin nicke sahip arkadaşlara değil !
işte ben böyle yapmadığım için 40 liraya yapıyordum.
Ayrıca bizim atasözlerimiz vardır yeri geldiğinde söylenir.
Ucuz etin yahnisi yavan olurmuş.