biz 1k postu 40 liraya atarken post işini verecek arkadaşlar millet 20 liraya atıyor sen neden 40 liraya yapıyosun diyolardı.

konuya gelince sözüm konu içinde verdiğin nicke sahip arkadaşlara değil !

işte ben böyle yapmadığım için 40 liraya yapıyordum.

Ayrıca bizim atasözlerimiz vardır yeri geldiğinde söylenir.

Ucuz etin yahnisi yavan olurmuş.