• 03-11-2008, 19:10:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Postlar Sadece Film , Oyun , Program , Lise bilgileri , Üniversite Bilgileri , (Programlar Forumlar İçin geçerlidir).
    Film: 100 : 6 Ytl
    : 250 : 15 Ytl
    : 500 : 28 Ytl
    : 1000: 40 Ytl (Şok İndirim)
    __________________________________________________ ____________
    Program : 100 : 5 Ytl
    : 250 : 12 Ytl
    : 500 : 24 Ytl
    : 1000: 45 Ytl
    __________________________________________________ ____________
    Oyun : 100 : 5 Ytl
    : 250 : 10 Ytl
    : 500 : 20 Ytl
    : 1000 : 40 Ytl
    __________________________________________________ ____________
    Lise : 100 : 5 Ytl
    : 250 : 12 Ytl
    : 500 : 24 Ytl
    : 1000: 43 Ytl (Şık İndirim )
    __________________________________________________ _____________
    Program Siteleri : 100 : 12 Ytl
    : 250 : 25 Ytl
    : 500 : 500 Ytl
    : 1000: 92 Ytl (Süper İndirim)
    __________________________________________________ _____________
    Paypal Parası Veren Herkese 100 Post İçin : 0.5$
    250 Post İçin : 2 Ytl
    500 Post için : 3 Ytl
    1000 Post için: 6 Ytl
    __________________________________________________ ______________
    Not : 1 ay için 2500 Post Atılacak
    1000 Post 1 Haftada Bitecek(Cuma , Cumartesi günleri atılacak)
    Sıra için 1 ayda 6 Kişi alınacak.(5 Kişi tam 1 kişi yedek)
    İnndirim
    Not1:: Şuan kayıt Yaptıranlar Cuma Günü Post Atımları başlıyacaktır.
    __________________________________________________ ______________
    Post Atılacaklar :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.(Yedek)
    not: Bu sıra 29 Kasım 2008 Tarihinden sonra Güncellenecek.
    (5 Kişiye Denemelik 10 Post Attırılacak Bu Fırsatı Kaçırmayın)
  • 03-11-2008, 19:14:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arkadasım buraya yazmam dogrumu bilmiyorum ama hanı benım gerı kalan postlarım domaini at dedım dns yonlendırecem dedın attık noldu gerı kalanları altı ustu 20 postun kaldı ben 20 postun degıl sözun durmadıgın ıcın bu yazıyı yazıyorum ayıp ettın msn de acmıyorsun ayıp ayıp.
    Edit: ben sana guvenerek attım o domaini ogun arkadaslada coklu msnde konustuk gordun en dedı arkadasım once postu attır sonra atarsın dedı demı ama ben guvendım sana attım ayıp yanı boyle bır sıtede bu sekılde yapmanı ınan kendıme sığdıramadım ve tekrar edıtleyıp bunu yazdım.
  • 03-11-2008, 19:18:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    turker66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasım buraya yazmam dogrumu bilmiyorum ama hanı benım gerı kalan postlarım domaini at dedım dns yonlendırecem dedın attık noldu gerı kalanları altı ustu 20 postun kaldı ben 20 postun degıl sözun durmadıgın ıcın bu yazıyı yazıyorum ayıp ettın msn de acmıyorsun ayıp ayıp.
    Edit: ben sana guvenerek attım o domaini ogun arkadaslada coklu msnde konustuk gordun en dedı arkadasım once postu attır sonra atarsın dedı demı ama ben guvendım sana attım ayıp yanı boyle bır sıtede bu sekılde yapmanı ınan kendıme sığdıramadım ve tekrar edıtleyıp bunu yazdım.
    Farkındaysan Yeni Oturdum Cuma Günü Atacağımda Demiştim Farkındaysan Konuyu İncelersen Postlar Cuma Başlanacak.Geciktirdiğim İçin Özür Dilerim Bende İstemezdim Ama +10 Post Atacağım :S
    Edit : Doğrudur Gecikti Ama Başka İşleride Olmaz Mı İnsanın Farkındaysan Şuanda Konutu İncelersen Konuda İş Günlerinin Cuma-Cumartesi Olduğunu Göreceksin.
  • 03-11-2008, 21:03:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yusufaliboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farkındaysan Yeni Oturdum Cuma Günü Atacağımda Demiştim Farkındaysan Konuyu İncelersen Postlar Cuma Başlanacak.Geciktirdiğim İçin Özür Dilerim Bende İstemezdim Ama +10 Post Atacağım :S
    Edit : Doğrudur Gecikti Ama Başka İşleride Olmaz Mı İnsanın Farkındaysan Şuanda Konutu İncelersen Konuda İş Günlerinin Cuma-Cumartesi Olduğunu Göreceksin.
    Abi +10 atmana luzum yok baya msnde her gun konustuk her geldıgınde dedım sende yarın gelecegım internetteyım fılan dıye cok dedın ama abı 1 hafta gectı ben sana 50 posta 3 veya 4 gun hatırlamıyorum ama minimum 3 gun surte verdım yanı ha nolacak 1 2 hafta gecse benım acımdan hıc bır sey fark etmez altı ustu 20 post ama baktım hala bır işini bıtırmeden diger bır konu acmısın post dıye o yuzden yazdım konu altına.Konuyu uzatmaya aslında gerek yok farkındayım konunun tartısma kısmını ben actım ama yazdıklarımı iyic okursan abi ne demek ıstedıgımı anlayacaksın.
  • 06-11-2008, 19:34:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    turker66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi +10 atmana luzum yok baya msnde her gun konustuk her geldıgınde dedım sende yarın gelecegım internetteyım fılan dıye cok dedın ama abı 1 hafta gectı ben sana 50 posta 3 veya 4 gun hatırlamıyorum ama minimum 3 gun surte verdım yanı ha nolacak 1 2 hafta gecse benım acımdan hıc bır sey fark etmez altı ustu 20 post ama baktım hala bır işini bıtırmeden diger bır konu acmısın post dıye o yuzden yazdım konu altına.Konuyu uzatmaya aslında gerek yok farkındayım konunun tartısma kısmını ben actım ama yazdıklarımı iyic okursan abi ne demek ıstedıgımı anlayacaksın.
    tabiiki anladım ama ben sana demiştim o gün bitmesse cuma günü devam edecem.
  • 08-11-2008, 10:50:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Muhteşem Kampanya 750 Post Atılacak Hemde Sadece 20 Ytl yada Resseller Karşılığında.
    Sadece İlk Kişiye