Arkadasım buraya yazmam dogrumu bilmiyorum ama hanı benım gerı kalan postlarım domaini at dedım dns yonlendırecem dedın attık noldu gerı kalanları altı ustu 20 postun kaldı ben 20 postun degıl sözun durmadıgın ıcın bu yazıyı yazıyorum ayıp ettın msn de acmıyorsun ayıp ayıp.
Edit: ben sana guvenerek attım o domaini ogun arkadaslada coklu msnde konustuk gordun en dedı arkadasım once postu attır sonra atarsın dedı demı ama ben guvendım sana attım ayıp yanı boyle bır sıtede bu sekılde yapmanı ınan kendıme sığdıramadım ve tekrar edıtleyıp bunu yazdım.