Abi +10 atmana luzum yok baya msnde her gun konustuk her geldıgınde dedım sende yarın gelecegım internetteyım fılan dıye cok dedın ama abı 1 hafta gectı ben sana 50 posta 3 veya 4 gun hatırlamıyorum ama minimum 3 gun surte verdım yanı ha nolacak 1 2 hafta gecse benım acımdan hıc bır sey fark etmez altı ustu 20 post ama baktım hala bır işini bıtırmeden diger bır konu acmısın post dıye o yuzden yazdım konu altına.Konuyu uzatmaya aslında gerek yok farkındayım konunun tartısma kısmını ben actım ama yazdıklarımı iyic okursan abi ne demek ıstedıgımı anlayacaksın.
tabiiki anladım ama ben sana demiştim o gün bitmesse cuma günü devam edecem.