turker66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadasım buraya yazmam dogrumu bilmiyorum ama hanı benım gerı kalan postlarım domaini at dedım dns yonlendırecem dedın attık noldu gerı kalanları altı ustu 20 postun kaldı ben 20 postun degıl sözun durmadıgın ıcın bu yazıyı yazıyorum ayıp ettın msn de acmıyorsun ayıp ayıp.
Edit: ben sana guvenerek attım o domaini ogun arkadaslada coklu msnde konustuk gordun en dedı arkadasım once postu attır sonra atarsın dedı demı ama ben guvendım sana attım ayıp yanı boyle bır sıtede bu sekılde yapmanı ınan kendıme sığdıramadım ve tekrar edıtleyıp bunu yazdım.
Farkındaysan Yeni Oturdum Cuma Günü Atacağımda Demiştim Farkındaysan Konuyu İncelersen Postlar Cuma Başlanacak.Geciktirdiğim İçin Özür Dilerim Bende İstemezdim Ama +10 Post Atacağım :S
Edit : Doğrudur Gecikti Ama Başka İşleride Olmaz Mı İnsanın Farkındaysan Şuanda Konutu İncelersen Konuda İş Günlerinin Cuma-Cumartesi Olduğunu Göreceksin.