• 12-09-2019, 01:28:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba
    E- ticaret yapmak istiyorum, tabi opencart ve benzeri cok fazla anlamadığım için, belki daha ö ce ideasoft imagaza gibi satın almış ama e ticaret yapmayan vardır diye sormak ve mümkünse satin almak istedim. Elinde devir etmek isteyen var mi?
  • 12-09-2019, 01:38:39
    #2
    proticaret scriptini inceleyebilirsiniz. Modülleri aşırı pahalıdır fakat modül olmadan bir süre kullanım sağlarım derseniz ücretsiz olarak kullanım sağlayabiliyorsunuz
  • 12-09-2019, 02:05:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/account-amp-lisa...op-modulu.html
  • 16-09-2019, 23:48:00
    #4
    Sektör ve beğendiğiniz site örneğini gönderirseniz yardımcı olabilirim.

    İlla ki ideasoft derseniz orda da indirim yaptırabilirim.

    Sarpasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    E- ticaret yapmak istiyorum, tabi opencart ve benzeri cok fazla anlamadığım için, belki daha ö ce ideasoft imagaza gibi satın almış ama e ticaret yapmayan vardır diye sormak ve mümkünse satin almak istedim. Elinde devir etmek isteyen var mi?
  • 23-09-2019, 15:21:56
    #5
    imagaza Misafir; pişmanlıktır aman deyim bulaşmayın 5,500 tl miz çöp oldu adamalrda hizmet sıfır alana kadar hergün aradıalr ödeme geçince aradımız tele bakmadılar arıyorum sekreter açıyor cenk bey diyorum ordan sesi geliyor yok de yok de diye sesini duyuyorum malesef pişmanlık
  • 23-09-2019, 15:28:21
    #6
    İdeasoft'a sakın bulaşma
  • 23-09-2019, 17:51:50
    #7
    Sarpasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    E- ticaret yapmak istiyorum, tabi opencart ve benzeri cok fazla anlamadığım için, belki daha ö ce ideasoft imagaza gibi satın almış ama e ticaret yapmayan vardır diye sormak ve mümkünse satin almak istedim. Elinde devir etmek isteyen var mi?
    Ticimax , tsoft ikisi daha iyi saydığınız sistemlere göre
  • 24-09-2019, 06:48:42
    #8
    kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imagaza Misafir; pişmanlıktır aman deyim bulaşmayın 5,500 tl miz çöp oldu adamalrda hizmet sıfır alana kadar hergün aradıalr ödeme geçince aradımız tele bakmadılar arıyorum sekreter açıyor cenk bey diyorum ordan sesi geliyor yok de yok de diye sesini duyuyorum malesef pişmanlık

    i magaza kullaniyorum ancak dediginiz gibi degil...hemde hic degil bu gune kadar telfonunun acilmadigini duymadim cenk bey denilen arkadasta cok beyefendi sanmamki oyle yapsin.. i magaza alin filanda demiyorum reklamda egil hem i magaza hem shopphp kullaniyorum..
  • 24-09-2019, 08:17:53
    #9
    atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    i magaza kullaniyorum ancak dediginiz gibi degil...hemde hic degil bu gune kadar telfonunun acilmadigini duymadim cenk bey denilen arkadasta cok beyefendi sanmamki oyle yapsin.. i magaza alin filanda demiyorum reklamda egil hem i magaza hem shopphp kullaniyorum..
    merhaba abi görüşmüştük senle ahtırlarsın
    E ticaret sistemi ok ama bize size özel modül yazacaz kasa modülü denildi 3,000 tl yakın para ödedik aynı modülü r10 500 tl versem en kralını yazarlardı sistem tam ekran yapma kodu bile ekleyemediler gerisini sen düşün siteye tam ekran kodu koyamadı adam yazma alanlarına klawye yaptırmak için 2 ay uğraştık yapamadı en son benim bulduğum kod yerleştirip editleyerek yaptı o derece sıkıntı
    ama e ticaret sistemine lafım yok zaten o da shophp alt yapısı kullanıyor