Merhaba
E- ticaret yapmak istiyorum, tabi opencart ve benzeri cok fazla anlamadığım için, belki daha ö ce ideasoft imagaza gibi satın almış ama e ticaret yapmayan vardır diye sormak ve mümkünse satin almak istedim. Elinde devir etmek isteyen var mi?
İdeasoft , imagaza , e ticaret sistemi devir almak?
13
●771
- 12-09-2019, 02:05:42Üyeliği durduruldu
- 16-09-2019, 23:48:00Sektör ve beğendiğiniz site örneğini gönderirseniz yardımcı olabilirim.
İlla ki ideasoft derseniz orda da indirim yaptırabilirim.
Sarpasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-09-2019, 15:21:56imagaza Misafir; pişmanlıktır aman deyim bulaşmayın 5,500 tl miz çöp oldu adamalrda hizmet sıfır alana kadar hergün aradıalr ödeme geçince aradımız tele bakmadılar arıyorum sekreter açıyor cenk bey diyorum ordan sesi geliyor yok de yok de diye sesini duyuyorum
malesef pişmanlık
- 23-09-2019, 17:51:50Ticimax , tsoft ikisi daha iyi saydığınız sistemlere göreSarpasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2019, 06:48:42kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
i magaza kullaniyorum ancak dediginiz gibi degil...hemde hic degil bu gune kadar telfonunun acilmadigini duymadim cenk bey denilen arkadasta cok beyefendi sanmamki oyle yapsin.. i magaza alin filanda demiyorum reklamda egil hem i magaza hem shopphp kullaniyorum.. - 24-09-2019, 08:17:53merhaba abi görüşmüştük senle ahtırlarsınatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

E ticaret sistemi ok ama bize size özel modül yazacaz kasa modülü denildi 3,000 tl yakın para ödedik aynı modülü r10 500 tl versem en kralını yazarlardı sistem tam ekran yapma kodu bile ekleyemediler gerisini sen düşün siteye tam ekran kodu koyamadı adam yazma alanlarına klawye yaptırmak için 2 ay uğraştık yapamadı en son benim bulduğum kod yerleştirip editleyerek yaptı o derece sıkıntı
ama e ticaret sistemine lafım yok zaten o da shophp alt yapısı kullanıyor
malesef pişmanlık