atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
i magaza kullaniyorum ancak dediginiz gibi degil...hemde hic degil bu gune kadar telfonunun acilmadigini duymadim cenk bey denilen arkadasta cok beyefendi sanmamki oyle yapsin.. i magaza alin filanda demiyorum reklamda egil hem i magaza hem shopphp kullaniyorum..
merhaba abi görüşmüştük senle ahtırlarsın
E ticaret sistemi ok ama bize size özel modül yazacaz kasa modülü denildi 3,000 tl yakın para ödedik aynı modülü r10 500 tl versem en kralını yazarlardı sistem tam ekran yapma kodu bile ekleyemediler gerisini sen düşün siteye tam ekran kodu koyamadı adam yazma alanlarına klawye yaptırmak için 2 ay uğraştık yapamadı en son benim bulduğum kod yerleştirip editleyerek yaptı o derece sıkıntı
ama e ticaret sistemine lafım yok zaten o da shophp alt yapısı kullanıyor