kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imagaza Misafir; pişmanlıktır aman deyim bulaşmayın 5,500 tl miz çöp oldu adamalrda hizmet sıfır alana kadar hergün aradıalr ödeme geçince aradımız tele bakmadılar arıyorum sekreter açıyor cenk bey diyorum ordan sesi geliyor yok de yok de diye sesini duyuyorum malesef pişmanlık

i magaza kullaniyorum ancak dediginiz gibi degil...hemde hic degil bu gune kadar telfonunun acilmadigini duymadim cenk bey denilen arkadasta cok beyefendi sanmamki oyle yapsin.. i magaza alin filanda demiyorum reklamda egil hem i magaza hem shopphp kullaniyorum..