imagaza Misafir; pişmanlıktır aman deyim bulaşmayın 5,500 tl miz çöp oldu adamalrda hizmet sıfır alana kadar hergün aradıalr ödeme geçince aradımız tele bakmadılar arıyorum sekreter açıyor cenk bey diyorum ordan sesi geliyor yok de yok de diye sesini duyuyorum

malesef pişmanlık