• 26-09-2019, 09:25:01
    #10
    imagaza ya sakın bulaşmayın, 5.192,00 TL verip premium paket alındı ancak 3 aydır hiç bir şekilde verilen vaadler gerçekleştirilmedi. Yaptıkları tasarımları kendileri bile kontrol etmiyorlar, Gelişi güzel yapıp bize veriyorlar, bir yeri düzelttirmek için epeyce uğraştırıyorlar. Ayrıca Premium pakette bulunan modüller kullanılmıyor, neden kullanamıyoruz dediğimde önümüzdeki ay güncelleme çıktığında bunları da halledeceğiz diyorlar. Kısaca müşterileri geçiştiriyorlar.

    Örnek yaptıkları yorum tasarımı
  • 26-09-2019, 10:32:56
    #11
    @Sarpasar;
    iMagaza kobie-ticaret paketim var 1700 TL den satabilirim
  • 26-09-2019, 11:31:09
    #12
    Merhabalar. Bu mesaj @kaynur adlı kullanıcıya itafendir.

    2018 eylül ayında bizden barkod satış sistemi adlı altyapımızı talep ettiniz. Bunun 2350 TL'sini kobi eticaret paketine, kalanını barkod satış sistemine ödediniz. Bunu size satarken "Ballandıra ballandıra" değil, yeni bir konsept olduğunu eksiklerin olabileceğini belirttik. Kabul ettiniz, birlikte geliştiririz dediniz, onayladınız ve satın aldınız.

    10 ay boyunca toplam 400.000 TL civarında bir ciro'yu bu barkod satış sistemi üzerinden sağladınız. Gayet de memnundunuz. http://www.imagaza.net/cdn/zemzem.jpg

    Noktası virgülü derken 2 veya 3 tane son alanlar kaldı ki siz farklı bir sisteme yine bize haber dahi vermeden geçtiniz. Aradan 40 gün geçtikten sonra bir telefonla bizi arayıp "Paramızı geri istiyoruz, ödemezseniz siz bilirsiniz her yerde yazarım." şeklinde bu karalama kampanyasını başlattınız. http://www.imagaza.net/cdn/zemzem.jpg

    Şimdi malesef internette kontrol mekanizması oldukça düşük olduğundan dolayı hizmet alanlar, hizmet üreticilerini hiçbir şekilde umursamadan kendi çıkarlarını düşünerek akıllarına geldiği gibi yazmaktadırlar.

    Bu noktada müşteriyi memnun etmek adına verdiğimiz emeğin, harcadığımız özveri ve zamanın ne olduğunu umursamadan tek amaçları "Benim paramı ödemediler, yansın batsınlar, bir kuruş kazanmasınlar" mantığı ile hırslarını tatmin etme eğilimindedirler. Ancak malesef burada insanların nasıl çalıştığını, müşterilerine nasıl özveride bulunduklarını, yeri geldiğinde patron veya çalışan farketmeden gecelere kadar çalışıp müşteriyi memnun etme çabaları göz önünde dahi bulundurulmamaktadır. Bu da yazılım ve hizmet sektörünün acı gerçeğidir.

    Bize merdiven altı diyen ilgili firma bu sözleri ve yorumu muhtemelen bu kaygılar ve hırslarla bize itham etmiştir. 12 yıldır bu meslekte telefon numaramız dahi değişmemiş, her arandığında telefonlarda muhattap bulabilen müşterilere sahip, binlerce firmaya hizmet vermiş ve vermeye devam eden bir kuruluşken ne yazıkki bu şekilde acımasızca taşlanıyor olmamız bizi üzmüştür. Bu şekilde yargılanmak ve acımasızca etiketlenmek 1000 lerce memnun müşterimize nazaran %1 bile olmayan şikayet oranımız dikkate alındığında karalama yapmanın çok kolay olduğu, ancak iyi hizmet vermenin sadece her satınalma yapanın tehtid ve her isteklerini kayıtsız şartsız yerine getirmediğimizde afişe edilmek olmadığını siz değerli internet kullanıcıları farkına varmalıdır.

    Aksi halde şikayet ve yorum alanlarında 12 yıllık bir firmanın 6 tane mutsuz müşterisinin bu karalamalarını değil, yüzlerce mağdur müşterinin yorumunu görürdünüz.
    • Verimek
    Verimek bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-09-2019, 12:05:40
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Bu mesaj @kaynur adlı kullanıcıya itafendir.

    2018 eylül ayında bizden barkod satış sistemi adlı altyapımızı talep ettiniz. Bunun 2350 TL'sini kobi eticaret paketine, kalanını barkod satış sistemine ödediniz. Bunu size satarken "Ballandıra ballandıra" değil, yeni bir konsept olduğunu eksiklerin olabileceğini belirttik. Kabul ettiniz, birlikte geliştiririz dediniz, onayladınız ve satın aldınız.

    10 ay boyunca toplam 400.000 TL civarında bir ciro'yu bu barkod satış sistemi üzerinden sağladınız. Gayet de memnundunuz. http://www.imagaza.net/cdn/zemzem.jpg

    Noktası virgülü derken 2 veya 3 tane son alanlar kaldı ki siz farklı bir sisteme yine bize haber dahi vermeden geçtiniz. Aradan 40 gün geçtikten sonra bir telefonla bizi arayıp "Paramızı geri istiyoruz, ödemezseniz siz bilirsiniz her yerde yazarım." şeklinde bu karalama kampanyasını başlattınız. http://www.imagaza.net/cdn/zemzem.jpg

    Şimdi malesef internette kontrol mekanizması oldukça düşük olduğundan dolayı hizmet alanlar, hizmet üreticilerini hiçbir şekilde umursamadan kendi çıkarlarını düşünerek akıllarına geldiği gibi yazmaktadırlar.

    Bu noktada müşteriyi memnun etmek adına verdiğimiz emeğin, harcadığımız özveri ve zamanın ne olduğunu umursamadan tek amaçları "Benim paramı ödemediler, yansın batsınlar, bir kuruş kazanmasınlar" mantığı ile hırslarını tatmin etme eğilimindedirler. Ancak malesef burada insanların nasıl çalıştığını, müşterilerine nasıl özveride bulunduklarını, yeri geldiğinde patron veya çalışan farketmeden gecelere kadar çalışıp müşteriyi memnun etme çabaları göz önünde dahi bulundurulmamaktadır. Bu da yazılım ve hizmet sektörünün acı gerçeğidir.

    Bize merdiven altı diyen ilgili firma bu sözleri ve yorumu muhtemelen bu kaygılar ve hırslarla bize itham etmiştir. 12 yıldır bu meslekte telefon numaramız dahi değişmemiş, her arandığında telefonlarda muhattap bulabilen müşterilere sahip, binlerce firmaya hizmet vermiş ve vermeye devam eden bir kuruluşken ne yazıkki bu şekilde acımasızca taşlanıyor olmamız bizi üzmüştür. Bu şekilde yargılanmak ve acımasızca etiketlenmek 1000 lerce memnun müşterimize nazaran %1 bile olmayan şikayet oranımız dikkate alındığında karalama yapmanın çok kolay olduğu, ancak iyi hizmet vermenin sadece her satınalma yapanın tehtid ve her isteklerini kayıtsız şartsız yerine getirmediğimizde afişe edilmek olmadığını siz değerli internet kullanıcıları farkına varmalıdır.

    Aksi halde şikayet ve yorum alanlarında 12 yıllık bir firmanın 6 tane mutsuz müşterisinin bu karalamalarını değil, yüzlerce mağdur müşterinin yorumunu görürdünüz.

    Sayın İmagaza ;
    Cenk bey şimdi satış esnasında ses kayıtlarınız duruyorsa dinleyin öncelikle
    biz sizden bazı eksikleri evet kabul ettik ama siz dediniz ki her türlü destek olacak ama basit sisteme bir klavye ekletmemiz 1 ay sürdü hatalar hiç bitmedi basit tam ekran siteyi yapma kodu eklenemedi bunların suçlusu biz miyiz ödeme yaptıktan sonra kaç ay sonra aksa modlü faliyete geçti
    dediğiz rakamların bir çoğu sistemi denemekle geçti fake satış kullandığımız 2 ayda hep sorunlar yaşandı evet e-ticaret sisteminde tüm sorunlar anında giderildi doğru orda sıkıntı yok ama barkod sistemi bir kabustu bunu sizde çok çok iyi biliyorsunuz biz barkod sisteminden bir verim alamadık biz komple iade istemedik ilk baştan beri sistem barkod yazılımı için iademizi istedik eticaret tmmdır olur devreder olur başka amaç kullanırız ama siz bizlere hep olumsuz yazdınız sizi aradığımda sekretere yok de yokkk dediniz kaç defa duyduk duymazdan geldik sadece memnunuz ticketı attık çünkü tatlı dil yılanı deliğinden çıkartır misali ama oda olmadı malesef sonuçta siz üretici satıcı olduğunuz kadar tüketicisinizde doğrumudur Misafir; Siz bir ürün alsanız 5,500 tl ödediniz ve ortada hiç birşey yok siz ne yaparsınız kendinizi başkaların yerine de koyabilirsiniz.
  • 26-09-2019, 12:18:36
    #14
    Bizdeki tüm telefon konuşmaları, görüşmeler kayıtlıdır. Dilerseniz .zip yapıp tüm herkesle paylaşırım hiç çekinmem. Saatler tutan kayıtlar var onaylıyorsnaız belirtin hespini yayınlayacağım.

    Siz en son telefonda bana kesinlikle bu üslupla konuşmadınız. Madem eticaret iadesi değil barkod iadesi idi, neden bunu heryerde bangır bangır 5500 TL ödedik yandık? şeklinde aktediyorsunuz? Google'da yazdığınız yorum yakıştı mı?

    Biz siz memnun olun diye kaç haftasonu kaç gece mesai yaptık?
    Bizim bu iş için çalıştırdığımız personelin aylık gideri ne kadar hesap ettiniz mi? Sizin işiniz için bu personel kaç ay sadece ama sadece sizin işiniz çalıştı? Biz bu işten kar ettik, cebimize attık ta biz mi yanlış hesaplıyoruz? Herşey iyiydi, bir madde kalmıştı ki akınsoft'a geçtiniz, aradan 40 gün geçti sonra iade'yi kabul etmediğimde bu kadar kötü olduk öyle mi?
    Google'da yazmışsınız ya "Helal etmiyorum" diye. Siz bu şekilde haklı olduğunu iddia ettiniz konudan oluşan mağdurum konumunu abarta abarta yazarak, okuyanları kışkırtarak hırsla yazıp burada çalışan benim dışımda 8 kişinin evine çoluğuna çocuğuna götürdüğü ekmeğin üstüne çamur atıyorsunuz.
    Biz 5500 Tl peşine düşüpte üstüne yatma çabamız olsaydı internette iMağaza diye arattığınızda 5 6 tane bu gibi olumsuz yorum değil, binlerce çıkardı. Ama böyle birşey yok doğru da olamaz zaten. 12 yıldır helalimizle ekmeğimizin peşindeyiz. Öyle olmasaydı zaten 5500 TL alıpta 10 ay boyunca sizinle bu kadar yazışıp saatlerce telefonda kritik yapıp çözüm aramaya çalışmazdık. En fazla "Ne olacak sağda solda yazar bırakın boşverin" der bir daha ulaşamazdınız. Biz böyle yapmadığımız halde yine aynısını da yaptınız elbette. Ben yazmanızdan rahatsız değilim, buradaki emekleri, yapılanları, insanların sizin işiniz yürüsün diye geceyarılarına kadar çalıştırıp sorunu çözün dediğime evimize gitmediğimize yanarım.
    Ne zamanki sizi reddettik o zamanki biz merdivenaltı *********** olduk.

    Ben hala davranışımın arkasındayım, siz de buyrun bu abartmalarınızı devam ettirin.
    Sizi bu vakitten sonra hiçbir şekilde memnun etme imkanım yok. 500 TL'ye r10'dan size yazdığımız kasa modülünü zaten yazdırırmışsınız söylemenize göre.
    Zihniyet ve bakış açısı bu olunca söz burada biter.
    Siz mağdur, biz zorbayız.

    Bol bereketli hayırlı kazançlarınız olsun.
    • uasports
    • Verimek
    uasports ve Verimek bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.