• 04-05-2010, 02:55:31
    #19
    gg de ucuza gönderilen bütün ürünlerin çakma olduğunu herkes biliyor.Sen madem bukadar titizsin ,yani ürün için taa genel firmaya bile email atıyorsun bunu neden daha önce yapmadın?

    Ben buna karşıyım: ürün ucuz diye al sonra çakma diye heryere şikayet et.Ama satıcının çakma ürüne orjinal demesi ayrı bir suçtur.Savcılığa başvur yada satıcıyı bu yönde uyar sana paranı tıpış tıpış öder.
  • 04-05-2010, 03:14:01
    #20
    Üyeliği durduruldu
    yasalarımıza göre;

    500 liranın altındaki tüm ürünler 2 hafta içinde şartısz iade edilebilir

    uç bir örnek vereyim

    20 kilo otlu peynir aldın

    19.9 kilosunu yedin ve otsuz olduğunu anladın

    gidip iade edebilir ve parasını alabilirsin

    eğer satıcı bu konuda sana zorluk çıkarıyorsa

    en yakın tüketiciyi koruma derneğine git ve onlara başvur

    burdan sana en yakın derneği öğrenebilrisin

    http://www.tukoder.org.tr/index.php?a=10

    onlar senin yerine işlemleri yapıyorlar.

    bu arada gittigidiyorda satılan tüm ürünler eğer sıfırsa orjinal değil

    2. eller bazen orjinal olabiliyor.

    birde bir şey daha eklemek istiyorum eğer iade etmekten vazgeçersen güle güle kullan
  • 04-05-2010, 08:41:53
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bilgi icin tesekkurler, konu halledildi unutmustum bile.