gg de ucuza gönderilen bütün ürünlerin çakma olduğunu herkes biliyor.Sen madem bukadar titizsin ,yani ürün için taa genel firmaya bile email atıyorsun bunu neden daha önce yapmadın?
Ben buna karşıyım: ürün ucuz diye al sonra çakma diye heryere şikayet et.Ama satıcının çakma ürüne orjinal demesi ayrı bir suçtur.Savcılığa başvur yada satıcıyı bu yönde uyar sana paranı tıpış tıpış öder.
TİMBERLAND! Sizce?? (gittigidiyor)
20
●7.857
- 04-05-2010, 03:14:01Üyeliği durdurulduyasalarımıza göre;
500 liranın altındaki tüm ürünler 2 hafta içinde şartısz iade edilebilir
uç bir örnek vereyim
20 kilo otlu peynir aldın
19.9 kilosunu yedin ve otsuz olduğunu anladın
gidip iade edebilir ve parasını alabilirsin
eğer satıcı bu konuda sana zorluk çıkarıyorsa
en yakın tüketiciyi koruma derneğine git ve onlara başvur
burdan sana en yakın derneği öğrenebilrisin
http://www.tukoder.org.tr/index.php?a=10
onlar senin yerine işlemleri yapıyorlar.
bu arada gittigidiyorda satılan tüm ürünler eğer sıfırsa orjinal değil
2. eller bazen orjinal olabiliyor.
birde bir şey daha eklemek istiyorum eğer iade etmekten vazgeçersen güle güle kullan
