yasalarımıza göre;
500 liranın altındaki tüm ürünler 2 hafta içinde şartısz iade edilebilir
uç bir örnek vereyim
20 kilo otlu peynir aldın
19.9 kilosunu yedin ve otsuz olduğunu anladın
gidip iade edebilir ve parasını alabilirsin
eğer satıcı bu konuda sana zorluk çıkarıyorsa
en yakın tüketiciyi koruma derneğine git ve onlara başvur
burdan sana en yakın derneği öğrenebilrisin
http://www.tukoder.org.tr/index.php?a=10
onlar senin yerine işlemleri yapıyorlar.
bu arada gittigidiyorda satılan tüm ürünler eğer sıfırsa orjinal değil
2. eller bazen orjinal olabiliyor.
birde bir şey daha eklemek istiyorum eğer iade etmekten vazgeçersen güle güle kullan