yasalarımıza göre;

500 liranın altındaki tüm ürünler 2 hafta içinde şartısz iade edilebilir

uç bir örnek vereyim

20 kilo otlu peynir aldın

19.9 kilosunu yedin ve otsuz olduğunu anladın

gidip iade edebilir ve parasını alabilirsin

eğer satıcı bu konuda sana zorluk çıkarıyorsa

en yakın tüketiciyi koruma derneğine git ve onlara başvur

burdan sana en yakın derneği öğrenebilrisin

http://www.tukoder.org.tr/index.php?a=10

onlar senin yerine işlemleri yapıyorlar.

bu arada gittigidiyorda satılan tüm ürünler eğer sıfırsa orjinal değil

2. eller bazen orjinal olabiliyor.

birde bir şey daha eklemek istiyorum eğer iade etmekten vazgeçersen güle güle kullan