gg de ucuza gönderilen bütün ürünlerin çakma olduğunu herkes biliyor.Sen madem bukadar titizsin ,yani ürün için taa genel firmaya bile email atıyorsun bunu neden daha önce yapmadın?

Ben buna karşıyım: ürün ucuz diye al sonra çakma diye heryere şikayet et.Ama satıcının çakma ürüne orjinal demesi ayrı bir suçtur.Savcılığa başvur yada satıcıyı bu yönde uyar sana paranı tıpış tıpış öder.