• 06-09-2009, 22:49:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba, benim küçük bi sorunum var..yardım gerekli..
    şöyle söyleyeyim; bulunduğum yerde adsl olmadığı için telefonumu modem yapıp öyle bağlanıyorum.. bugun ihs destek paneline girmek istedim ama giremedim halada giremiyorum.. arkadasa dedım o girdi yani site acıkmış, galiba sorun benım baglantıda, çerezleri boşalttım ama yinede o siteyi açmıyo pc..siteye girmem için bi yol tarif edin
  • 06-09-2009, 23:05:36
    #2
    _TopraK_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, benim küçük bi sorunum var..yardım gerekli..
    şöyle söyleyeyim; bulunduğum yerde adsl olmadığı için telefonumu modem yapıp öyle bağlanıyorum.. bugun ihs destek paneline girmek istedim ama giremedim halada giremiyorum.. arkadasa dedım o girdi yani site acıkmış, galiba sorun benım baglantıda, çerezleri boşalttım ama yinede o siteyi açmıyo pc..siteye girmem için bi yol tarif edin
    Selamlar, bu dediğiniz galiba internet ayarlarınızı yapmak için 1xx.16x.0.X giriş yapmayı deniyorsunuz ve giremiyorsunuz galiba, eğer böyle ise bilgisayarınıza format atmayı deneyiniz.
    İnternet cafe işletiyorsanız ise, o zaman normal diğer bilgisayardan giriş yapıyorsunuz ve ayarlarınızı yapıyorsunuz.
    Bu bahsettiğiniz olayı yaklaşık 2 yıl önce yaşamıştım.
    Evdeki bilgisayarıma, sadece format ile düzeltebilmiştim.
    Bunun nedeni bilgisayarınızdaki virüsden dolayı yüksek ihtimalle.
    Ayrıca, web sitesinden bahsediyorsanız dns adreslerinizi düzeltirseniz giriş yapabilirsiniz.
    İyi akşamlar dilerim.
  • 06-09-2009, 23:12:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    2 gun önce adsl olan evımde aynı pc ile rahatca giriyodum, dedim gibi burda adsl yok tlfnu modem yapıp turkcell int kullanıyorum..muhtemelen dns adreslerinizi düzeltirseniz giriş yapabilirsiniz demişsiniz belki o şekilde olur ama nası yapacamı bilmiyorum..
  • 06-09-2009, 23:22:13
    #4
    _TopraK_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gun önce adsl olan evımde aynı pc ile rahatca giriyodum, dedim gibi burda adsl yok tlfnu modem yapıp turkcell int kullanıyorum..muhtemelen dns adreslerinizi düzeltirseniz giriş yapabilirsiniz demişsiniz belki o şekilde olur ama nası yapacamı bilmiyorum..
    Bilgisayarınızın Başlat tuşuna basınız, ardından Ayarlar, daha sonra Ağ Bağlantıları, kısmını tıklayınız..

    Yeni bir pencere açılacaktır, Yerel Ağ Bağlantısını o kısımda göreceksiniz ve onu sağ tıklayınız ve en altta bulunan Özellikler, kısmını tıklayınız.
    Daha sonra, ''Internet İletişim Kuralları(TCP/IP)'' kısmını göreceksiniz açılan pencerede.
    Bu bölümden ''Internet İletişim Kuralları(TCP/IP)'' kısmını 2 defa tıklayınız ve daha sonra açılan pencereye, ''Aşağıdaki Dns sunucu adreslerini kullan'' ifadesini seçiyorsunuz ve ardından Dns adreslerinizi yazıyorsunuz.

    Şuan kullanmış olduğum dns adresleri:

    1.Bölüme: 208 67 222 222
    2.Bölüme: 208 67 220 220

    yazdıktan sonra ''Tamam'' diyorsunuz ve artık sitenize giriş yapabiliyorsunuz.

    Son olarakda arkadaşınızın kullanmış olduğu ''Dns adreslerini'' deneyebilirsiniz.

    Not: Vermiş olduğum dns adresleri kendim kullanıyorum ve kapalı olan sitelere girmek için yurt dışındaki ''Dns Adreslerini'' yazarak giriş yapabiliyorum, sizde bir deneyin.
  • 07-09-2009, 00:28:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geogle, dediklerini yaptım ama yınede girmedi her siteye giriyorum ama ihs nin domain kontrol paneline giremiyorum neyse artık yegenime sölerım o yapar ordaki işlerimi, teşekurler Geogle yardımın içim
  • 08-09-2009, 19:29:56
    #6
    _TopraK_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geogle, dediklerini yaptım ama yınede girmedi her siteye giriyorum ama ihs nin domain kontrol paneline giremiyorum neyse artık yegenime sölerım o yapar ordaki işlerimi, teşekurler Geogle yardımın içim
    Selamlar, hocam arkadaşınızın dns adreslerini denediniz mi?

    ya da hocam, www.ktunnel.com veya www.vtunnel.com 'dan giriş yapabilirsiniz?
  • 10-09-2009, 12:52:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Geogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, hocam arkadaşınızın dns adreslerini denediniz mi?
    ya da hocam, www.ktunnel.com veya www.vtunnel.com 'dan giriş yapabilirsiniz?
    hocam bu sitelerden giriş yapıyoo vallaaa ama ne kadar güvenli sonuçda alım-satım yapılan bi yere (e-destek.com) ad-şifre yazıp giriş yapıcam
  • 10-09-2009, 14:47:08
    #8
    Selamlar hocam, siteler güvenli gizli bir web sitesinden istediğiniz siteye giriş yapmanızı sağlıyor.
    Olduysa ne güzel.İyi günler dilerim.