_TopraK_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, benim küçük bi sorunum var..yardım gerekli..
şöyle söyleyeyim; bulunduğum yerde adsl olmadığı için telefonumu modem yapıp öyle bağlanıyorum.. bugun ihs destek paneline girmek istedim ama giremedim halada giremiyorum.. arkadasa dedım o girdi yani site acıkmış, galiba sorun benım baglantıda, çerezleri boşalttım ama yinede o siteyi açmıyo pc..siteye girmem için bi yol tarif edin
Selamlar, bu dediğiniz galiba internet ayarlarınızı yapmak için 1xx.16x.0.X giriş yapmayı deniyorsunuz ve giremiyorsunuz galiba, eğer böyle ise bilgisayarınıza format atmayı deneyiniz.
İnternet cafe işletiyorsanız ise, o zaman normal diğer bilgisayardan giriş yapıyorsunuz ve ayarlarınızı yapıyorsunuz.
Bu bahsettiğiniz olayı yaklaşık 2 yıl önce yaşamıştım.
Evdeki bilgisayarıma, sadece format ile düzeltebilmiştim.
Bunun nedeni bilgisayarınızdaki virüsden dolayı yüksek ihtimalle.
Ayrıca, web sitesinden bahsediyorsanız dns adreslerinizi düzeltirseniz giriş yapabilirsiniz.
İyi akşamlar dilerim.