merhaba, benim küçük bi sorunum var..yardım gerekli..
şöyle söyleyeyim; bulunduğum yerde adsl olmadığı için telefonumu modem yapıp öyle bağlanıyorum.. bugun ihs destek paneline girmek istedim ama giremedim halada giremiyorum.. arkadasa dedım o girdi yani site acıkmış, galiba sorun benım baglantıda, çerezleri boşalttım ama yinede o siteyi açmıyo pc..siteye girmem için bi yol tarif edin