• 31-03-2007, 15:28:29
    #64
    Bu sabah ulaştı herhangi bi problem yok teşekkürler
  • 31-03-2007, 17:19:13
    #65
    Şehir merkezleri genelde 1 günde ulaşıyor.
    Alıp kullanan herkeze hayırlı olsun.
  • 31-03-2007, 18:29:46
    #66
    İnşallah en kısa sürede komple bir bilgisayar indirime girer, şöyle 200 $'a falan bilgisayar alabiliriz. :P

    Güzel kampanya, inşallah diğer ürünlerde de kampanyalar olur. İyi satışlar dilerim.
  • 31-03-2007, 21:47:18
    #67
    Yücel Bey MSN'den monitör konusunda bir şeyler yazmıştım size Pazartesi günü. Daha sonra online göremedim sizi. Umarım mesajım ulaşmıştır, boşu boşuna beni beklememişsinizdir.

    Ben monitörü İstanbul'dan almak zorunda kaldım. Eğer mesaj ulaştıysa nedenlerini yazmıştım.

    Dün de Donanımhaber'de gördüm, sizden bir kişi almış monitörü. Hatasız çıkmış
    Neyseki benimki de hatasız çıktı, yoksa gerçekten üzülürdüm.
    Fiyatı da araya bağlantılar sokarak biraz uyguna getirttik (370 + kdv)

    O kadar ilgilendiniz benimle, umarım kusura bakmamışsınızdır.
  • 31-03-2007, 22:01:08
    #68
    Merhaba
    ilk önce monitörün hayırlı olsun. Cidden çok güzel bi seçim. Benimde burada test etme imkanım oldu, yakından baktığın zaman başını sağa sola çevirmek zorunda kalıyosun o kadar büyük yani.
    Mesajını aldım ama o yoğunlukta yazma imkanım olmadı. Artık yoğunluktan msn kilitleniyo
    Fiyat ve kalite bakımından çok uygun gerçekten. Umarım uzun yıllar boyu kullanmak nasip olur..

    Edit:

    Şuan sitemizde samsung 740n modelinde uygun fiyat var. 226bw için bütçesi yetmeyen arkadaşlar için alternatif olabilir.

    Moysis.com Hp, Acer, Asus, Nokia, Sony, Samsung - SAMSUNG 17, 1280x1024, 8ms, 0.264mm Gümüş Monitör
  • 31-03-2007, 22:10:15
    #69
    Teşekkür ederim
    Evet, gerçekten çok büyük, açıkçası daha yeni yeni alışıyorum , o da masaüstü için. Oyunlarda daha tam olarak alışamadım.

    Televizyon gibi bir şey bu, artık pek monitörlüğü kalmamış.
    Ama masanın üzerinde yer açıldı, gözlerim bayram etti diyebilirim.
    Renkler capcanlı. Oyunlarda ghost falan olmuyor. Aletin rengi, kasası vs. her şeyi çok iyi. Zaten mağazada aldım, kutuyu açıp orada laptopa bağlayıp denerken bütün mağaza monitörün başına toplandı


    Panel konusunu , aldığım yerle de konuştum, S panel yok, hepsi A.

    Galiba monitör ithalatçıda bile kalmamış, yeni mal gelmesini bekleyeceklermiş.
  • 01-04-2007, 04:54:48
    #70
    hocam kargoyu bizmi ödüyoruz ne kadar kargo
  • 01-04-2007, 13:04:34
    #71
    150 ytl ve üzeri kargo bize ait. 2.70+kdv kargo tutar.
  • 02-04-2007, 04:20:51
    #72
    Hp lazerjet 1022 yazıcıda %15 indirim var. Kendimde kullandım bi süreliğine tavsiye edebilirim.

    Moysis.com Hp, Acer, Asus, Nokia, Sony, Samsung - HP Laserjet 1022 Mono Laser Yazıcı