Teşekkür ederim
Evet, gerçekten çok büyük, açıkçası daha yeni yeni alışıyorum , o da masaüstü için. Oyunlarda daha tam olarak alışamadım.

Televizyon gibi bir şey bu, artık pek monitörlüğü kalmamış.
Ama masanın üzerinde yer açıldı, gözlerim bayram etti diyebilirim.
Renkler capcanlı. Oyunlarda ghost falan olmuyor. Aletin rengi, kasası vs. her şeyi çok iyi. Zaten mağazada aldım, kutuyu açıp orada laptopa bağlayıp denerken bütün mağaza monitörün başına toplandı


Panel konusunu , aldığım yerle de konuştum, S panel yok, hepsi A.

Galiba monitör ithalatçıda bile kalmamış, yeni mal gelmesini bekleyeceklermiş.